Ik snap er werkelijk niets van! ik heb Got al af gezocht maar niets relevants kunnen vinden. En hoop mensen hebben het delayed write fail probleem bij het sturen van bestanden over een netwerk naar win 98 machines maar ik krijg het na het volgende: install win xp home; install mobo drivers, mn ati 3.7 / 3.8 9500Pro drivers en dan nog ff windows update draaien dan instaal ik nog wat apps (die ik altijd gebruik en dan gebeurt het bij het opstarten krijg ik windows dwlayed write failed met dan een lokatie van bestanden uit user profiles, windows, system32 enz een keer ben ik er doorheen gekomen door 100 keer op Ok te klikken maar toen ik in windows kwam was de helft weg! controll panel nog een paar icons kon via de C niet naar mn documents en settings. Ik d8 dat ik zo'n beetje alles wel gehad had maar ik kom er maar niet uit en NIET VAN AF!
het volgende heb ik al ondernomen:
reset router (just in case)
andere HD, die ik nog had liggen
ander mobo (p4p800 + p4 2600 gewoon gekocht gvd, d8 dat het mn mobo was)
oudere ati catalyst drivers
format, iedere keer bij install
andere video kaart
20x opnieuw installen
bios geupdate
bios gereset en cpu gedowngrade
maar dan nog, hoe ik er aan kwam:
na 6 maanden d8 ik het wordt eens tijd voor een verse install (6 best lang voor mij
) ik herinstall m (zonder hardware change) en hopla hij doet ut niet meer
wie o wie kan mij helpen????????
het volgende heb ik al ondernomen:
reset router (just in case)
andere HD, die ik nog had liggen
ander mobo (p4p800 + p4 2600 gewoon gekocht gvd, d8 dat het mn mobo was)
oudere ati catalyst drivers
format, iedere keer bij install
andere video kaart
20x opnieuw installen
bios geupdate
bios gereset en cpu gedowngrade
maar dan nog, hoe ik er aan kwam:
na 6 maanden d8 ik het wordt eens tijd voor een verse install (6 best lang voor mij
wie o wie kan mij helpen????????