Misschien kun je het posten op wat andere fora, dat heb ik ook gedaanmAdRaZ0r schreef op 13 oktober 2003 @ 12:12:
Hey gaaf!!!
Ik sta er NIET in.... nu nog vrienden om tegen te zeggen dat ik dus blijkbaar wel een sociaal leven heb![]()

/(bb|[^b]{2})/
Misschien kun je het posten op wat andere fora, dat heb ik ook gedaanmAdRaZ0r schreef op 13 oktober 2003 @ 12:12:
Hey gaaf!!!
Ik sta er NIET in.... nu nog vrienden om tegen te zeggen dat ik dus blijkbaar wel een sociaal leven heb![]()
/(bb|[^b]{2})/
Dat is toch een stuk meer dan ik dacht....52 Heineken 1036
Anoniem: 28168
Deze dingen komen eens in het half jaar of in het jaar, dus reken daar maar niet op.X-G schreef op 21 October 2003 @ 17:30:
't word tijd voor n update.. denk dat ik weer wat plaatsjes ben gestegen
Anoniem: 49528
Sorry m8!Anoniem: 28168 schreef op 11 oktober 2003 @ 14:39:
[...]
#18: Silk_dude - 1900 / 2503 (75,9%)
Verder niemand. Zijn wij ff sociaal of wat
/(bb|[^b]{2})/
Anoniem: 63996
tssssJohnR schreef op 28 juni 2004 @ 09:09:
Even een schopje voor deze draad. Is het mogelijk om van deze ranglijst een keer een update te doen? Ik wil wel eens weten of ik al iets gestegen ben
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Anoniem: 40441
Heb je toch ook nietPim. schreef op 28 juni 2004 @ 10:19:
Ik ben een beetje bang voor de uitslag, het zou het bewijs zijn dat ik verder geen leven en geen sociale kring heb
Noemen ze dat niet "vragen naar het bekende ?"Pim. schreef op 28 juni 2004 @ 10:19:
Ik ben een beetje bang voor de uitslag, het zou het bewijs zijn dat ik verder geen leven en geen sociale kring heb
Hier ... daar heb je de bevestiging al
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Krijg je dan niet van die onnodige reacties ?
Vlak onze Pim. niet uit heJive schreef op 28 juni 2004 @ 11:12:
Mja .. updateje en dan met de resultaten van de vorige erbij natuurlijk.
Ik zal wel gedaald zijn, en mobster zal waarschijnlijk nog steeds lonely@thetop zijn
Mja, die begint sommige dagen al met 6x een first-postWessie schreef op 28 juni 2004 @ 11:13:
[...]
Vlak onze Pim. niet uit he
Hij begint aardig een opper spammer te worden
/(bb|[^b]{2})/
Ik bedoel maar !
Ik zeg niets !!!Wessie schreef op 28 juni 2004 @ 11:35:
[...]
Ik bedoel maar !
Hij houd zich nu wel verdacht stil he
Mag ik ook een keer op vakantie? Maar ik ben weer terug dusJohnR schreef op 28 juni 2004 @ 11:24:
Ach ik ben geloof ik wel met een aardige opmars bezig. De top zal ik niet halen (ik zie mobster weinig de laatste tijd) maar een top 50 zou mooi zijn
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 63996
nooit en te nimmer zal hij mij van mijn troon stotenWessie schreef op 28 juni 2004 @ 11:13:
[...]
Vlak onze Pim. niet uit he
Hij begint aardig een opper spammer te worden
Anoniem: 75580
Zal ie een harde dobber aan krijgen daaromAnoniem: 63996 schreef op 28 juni 2004 @ 12:53:
[...]
nooit en te nimmer zal hij mij van mijn troon stoten![]()
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Welkom terug dan maar, ennuh ... NEENMobster schreef op 28 juni 2004 @ 12:40:
[...]
Mag ik ook een keer op vakantie? Maar ik ben weer terug dus
* Wessie denkt dat er werk voor DSmarty aankomt ...Anoniem: 63996 schreef op 28 juni 2004 @ 12:53:
[...]
De enige troon die jij hebt is je wc pot, gek !!Anoniem: 63996 schreef op 28 juni 2004 @ 12:53:
[...]
Een aap op de wc ???????
Anoniem: 88813
of al die (ex)examen kandidaten die te veel schoolvakantie hebbenThe_Scarabial schreef op 28 juni 2004 @ 18:50:
hoezo vrije tijd teveel, dit is toch te erg, om dit allemaal te gaan uitzoeken, dit doe je alleen als je met je benen in het gips ligt.
Wij hebben een eigen knokploeg, dus dat kan geregeld wordenThe_Scarabial schreef op 28 juni 2004 @ 18:50:
hoezo vrije tijd teveel, dit is toch te erg, om dit allemaal te gaan uitzoeken, dit doe je alleen als je met je benen in het gips ligt.
Forza Mucca!
Anoniem: 100386
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 28-06-2004 19:20 ]
Moet je wel de mogelijkheden hebben heAnoniem: 100386 schreef op 28 juni 2004 @ 19:11:
Mooie eerste test-opgave voor de statsposter die we aan het kiezen zijn?
Kunnen we meteen zijn kwaliteiten in/op "/5" opmeten
Misschien is het wel iets voor het hoofd projectvertegenwoordiger ...
Anoniem: 10105
in dit geval klopt dit wel tussen ons 2DSmarty schreef op 10 oktober 2003 @ 20:11:
Correct
De volgorde is ongeveer:
1. Geen sociaal leven
.
.
.
100. Poging tot sociaal leven
Deze plek is te koop.
Oei! Kan ik me nog terugtrekken?Anoniem: 100386 schreef op 28 juni 2004 @ 19:11:
Mooie eerste test-opgave voor de statsposter die we aan het kiezen zijn?
Kunnen we meteen zijn kwaliteiten in/op "/5" opmeten
PV'ers hebben geen hoofdWessie schreef op 28 juni 2004 @ 20:04:
[...]
Misschien is het wel iets voor het hoofd projectvertegenwoordiger ...
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
LOLLLLL
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
* JohnR laat de iets te makkelijke intikker maar liggen en hoopt dat DSmarty en [eNeRGy] nog heil zien in dit topic
/(bb|[^b]{2})/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq