Het probleem is als volgt:
Ik heb aan een kennis van mijn pa (ai
) beloofd morgen internet bij hen aan te sluiten. Ze wouden het abonnement van hetnet, waar je 300 minuten krijgt voor 3,95 per maand... (telefoon line, that is)
Maar nu bedacht ik me net, dat ik helemaal geen cd ofzo heb van hetnet.
En aangezien je dat abonnement online kunt "bestellen".. wordt dat lastig.
Nu had ik al gezocht naar zo'n gratis inbelnummer, met een user/pass, die altijd werken.. ik had er 1 van kpn gevonden, en bij zonnet schijn je ook alles in te mogen vullen.
Dus ik proberen om m'n laptop via de telefoonlijn hier op inet te slingeren, bij beide krijgt ie connectie, maar kan ik geen pagina's bekijken. Pingen gaat ook goed (soms.. 1 van de 5 keer ofzo).. dus da gaat niet echt lukken
Hoe kan ik die mensen morgen nu voorzien van een hetnet abbonnementje?
(hun bellen voor hun gegevens, en dan thuis abbo voor ze aanmaken is geen optie, ze zijn best wel niet thuis
)
Ik heb aan een kennis van mijn pa (ai
Maar nu bedacht ik me net, dat ik helemaal geen cd ofzo heb van hetnet.
En aangezien je dat abonnement online kunt "bestellen".. wordt dat lastig.
Nu had ik al gezocht naar zo'n gratis inbelnummer, met een user/pass, die altijd werken.. ik had er 1 van kpn gevonden, en bij zonnet schijn je ook alles in te mogen vullen.
Dus ik proberen om m'n laptop via de telefoonlijn hier op inet te slingeren, bij beide krijgt ie connectie, maar kan ik geen pagina's bekijken. Pingen gaat ook goed (soms.. 1 van de 5 keer ofzo).. dus da gaat niet echt lukken
Hoe kan ik die mensen morgen nu voorzien van een hetnet abbonnementje?
(hun bellen voor hun gegevens, en dan thuis abbo voor ze aanmaken is geen optie, ze zijn best wel niet thuis
tjah..