Toon posts:

[XP] Windows doet raar met toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.. ik heb een draadloos Logitech desktopsetje.. de Cordless Desktop iTouch.. nooit problemen mee gehad.. tot vorige week ofzo.. Windows zet heel vaak de muis stil, ik kan er niks meer mee en met het toetsenbord kan ik ook al niks meer. De connectknopjes halen niks uit. Ik moet eerst resetten en dan als ik bij m'n wachtwoordschermpje ben kan ik eindelijk weer controle krijgen over mijn toetsenbord en muis door middel van de connectknopjes. De muis wil meestal in één keer, maar het toetsenbord doet het nog niet gelijk.. meestal moet ik de batterijen er een paar keer uithalen, duizend keer op die connectknopjes rammen enz. enz... waarna ik op een gegeven moment weer verder kan...

Dit is erg irritant.. wie helpt mij? Alvast bedankt...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
Ik denk niet dat je alleen maar de schuld moet geven aan Windows. Probeer eens een andere USB poort uit, zet de ontvanger eens op een andere plek, misschien staat die te ver weg/te dichtbij. Vervang de batterijen eens door nieuwe, of iig door batterijen die het normaal goed doen.

Verder kan je je set ook uitproberen op een andere PC. Heb je daar ook het probleem dan zou ik terug gaan naar de winkel of Logitech mailen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

heb je al een "normaal" toetsenbord geprobeerd?

zit je muis/toetsenbord via usb aangesloten of gewoon ps/2?

Verwijderd

Topicstarter
Eerst PS/2, momenteel USB, misschien dat problemen over gingen, niet dus. "Normaal" toetsenbord doet het ook niet altijd goed. Ontvanger staat momenteel ook al ver weg van de rest van m'n dingen... had ik ook al geprobeerd. Nu staat ie minstens 30/40 cm van de rest van m'n apparaten af.

Verwijderd

Topicstarter
Ah niemand?? Roep wat! Het is erg irritant namelijk.. :'(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zou als ik jou was eens uitgaan van een normaal PS/2 toetsenbord zoals hier ook al aangegeven is. Als je daar nog de problemen mee hebt, post dan even wat je allemaal niet moet doen om het dan weer werkend te krijgen (want batterijen uit een normaal keyboard halen gaat niet ;) ), en dan bekijken we het vanaf die manier - fixeren op het draadloze keyboard is denk ik iets te moeilijk omdat het nu 'zoveel' kan zijn wat roet in het eten gooit.

• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2018

CHARTMEN

CH@RTMEN

in de bios kan je de refreshrate van de usb poorten aanpassen , probeer dit eens. mss dat deze veel te hoog is ingesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het toetsenbord op de ps/2 aansluit heb ik precies hetzelfde, dus aan de usb-poorten ligt het niet. Volgens mij heb ik dit gekregen nadat ik de nieuwe software van iTouch geinstalleerd had bedenk ik me opeens... ik ga de oude versie maar weer terug zetten en kijken of ie ut dan nog steeds doet.. :)
Pagina: 1