Toon posts:

Nieuwe topic maar ik weet niet waar :/

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde een nieuwe topic starten over ervaringen die mensen hebben met de slechte leveringen van Abit hardware, maar ik heb geen idee waar :E

Kunnen jullie een suggestie doen ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

buyers zone?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:57
Overige Hardware? Als het over het gehele Abit assortiment gaat, over de moederborden; PMG lijkt me niet?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Wat bedoel je met 'slechte leveringen'? Is dat 'slechte partijen brakke hardware' of 'moeilijk verkrijgbare hardware'?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

als je maar een normale topicstart maakt, is het niet zo heel erg dat een topic fout staat, we kunnen deze altijd verplaatsen. Maar ga niet een topic starten met "wie heeft ervaring met dit merk" want dat is niet echt de bedoeling :o
zie: Policy: Alle regels die op het forum gelden

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope. Dat soort topics horen ook daar niet hoor. BZ is voor opmerkingen dingen die je tegenkomt op de FP die te maken hebben met de Buyers Zone-onderdelen. Echt inhoudelijke discussies over het onderwerp wat de TS aanroert horen iig niet daar thuis. Misschien zou je een opmerking kunnen plaatsen in de SS van een bepaalde shop, maar ik denk niet dat dat is wat de TS bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Welkom op Processors, Mobo's & Geheugen!
Welkom op Processors, Mobo's & Geheugen! Hier kun je terecht aangaande alle problemen en vragen gerelateerd aan processors, moederborden en geheugen.
SG :?

aangezien het niet echt hardware probleem is?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

abit is redelijk gerelateerd aan hardware als je het mij vraagt hoor :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik bedoel de kwestie. Leveringsproblemen heeft niet echt te maken met een echt computerprobleem :? Zoals een PC die niet wil booten :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SS
TS
wtf ? :? ik ben nog nieuw hier 8)7

Erm ik ben een klein onderzoekje aan het doen of de 2,5 week (:( heb al vooruitbetaald) die ik nu op men mobo aan het wachten ben aan de winkel waar ik het gekocht heb ligt, of aan de leverancier van Abit in NL.
Ik wilde dus eigenlijk zoveel mogelijk mensen proberen te bereiken om te zien waar het aan ligt, en dan misschien een briefje hierover sturen met eventuele refunds etc. :|

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/shopsurvey

In de SHop Survey vind je ervaringen van andere users. Je moet wel even de shopnaam zoeken of eventueel de winkel zelf toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry maar dat weet ik. Alleen staat com4trading.nl daar niet tussen omdat het een leverancier is voor bedrijven zover ik weet. Ik wil kijken of het probleem daar ligt, of dat gewoon die winkel waar ik het gekocht heb bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm laat maar schijnt na wat ondrzoek alleen bij die shop te geberuren :|
Maar even wat in the shop survey schrijven
Pagina: 1