Leuke lamp, overigens !!
Spire heeft een ongelooflijk strakke beugel, waar je met gemak een amd core kan crushen.
De slk800 heeft dit niet vanwege de crush factor.
De slk800 heeft dit niet vanwege de crush factor.
BlaBlaBla
Verwijderd
ff duwen op de HS. Geen verandering in temps? Dan is er dus ook geen probleem.
mijn vraag dus..waarom post je dit?
Hij maakt op zich wel goed kontakt, dus aanduwen maakt niks uit. Ik vroeg me alleen af of de beugel misschien niet meer zo jofel is.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:18:
ff duwen op de HS. Geen verandering in temps? Dan is er dus ook geen probleem.
Leuke lamp, overigens !!
yup, falconrock ging ongelovelijk strak erom... is ook hoekje van barton 2500 af nu... en koelde ook nog eens beneden maats!
nu slk 900-u
kon ik zelf aandraaien... (met 4 gaten rondom socket bevestigd) en geen moment ged8 dat er ook maar iets met de processor kon gebeuren.. en de prestaties... 
idle 34
stressed 39
barton 2500 @ 11x200
(3200+)
nu slk 900-u
idle 34
stressed 39
barton 2500 @ 11x200
www.google.nl
Hetzelfde probleem heb ik met een Aero 7+ gehad. Daarom wil ik alleen nog maar blokken die ik kan vastschroeven. Ik bepaal zelf wel hoeveel druk ik op de core uitoefen
Als je het voorzichtig aandraait kan er vrij weinig gebeuren hoor. Het probleem zit em in het teveel aandraaien in 1 hoek.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Ik had ook zoiets geks met de boxed koeler van de Barton 2500+
Ik had er van de week een in een systeempje gebouwt en daar drukte ie ook helemaal niet zo hard op de core, nou had ik er vandaag weer een en die zat echt super strak, ik moest echt moeite doen om em erop te krijgen. Nou heb ik nog 2x gechecked of ik niets fout deed en er niets tussen zat, maar ik heb al honderden cpu koelers geinstalleerd dus dat leek me toch dat ik dat wel kon.
Heeft iemand dit ook gemerkt?
Ik had er van de week een in een systeempje gebouwt en daar drukte ie ook helemaal niet zo hard op de core, nou had ik er vandaag weer een en die zat echt super strak, ik moest echt moeite doen om em erop te krijgen. Nou heb ik nog 2x gechecked of ik niets fout deed en er niets tussen zat, maar ik heb al honderden cpu koelers geinstalleerd dus dat leek me toch dat ik dat wel kon.
Heeft iemand dit ook gemerkt?
iemand ook al probleem gehad met slk-900u op een abit nf7-s rev2 ?
Bij mij waren die gaten te klein om beugel te kunne monteren, heb dus een vijl moeten gebruiken, schoerpapier hielp niet. (op de vijzen)
Bij mij waren die gaten te klein om beugel te kunne monteren, heb dus een vijl moeten gebruiken, schoerpapier hielp niet. (op de vijzen)
Verwijderd
vijzen?
Deze bedoel je?

Dergelijke problemen kun je meestal voorkomen door hem goed te positioneren alvorens aan te draaien.
code:
oh, schroeven1
2
| vij·zen (ov.ww.) 1 [Belg., niet alg.] schroeven |
Deze bedoel je?

Dergelijke problemen kun je meestal voorkomen door hem goed te positioneren alvorens aan te draaien.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()