Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

aqua computers leeft die nog

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een serieuze probleem met het bedrijf vorige week maandag heb ik een bestelling gedaan van ongeveer 300 euro aan watercooling geld netjes overgemaakt aan hun bank in duitsland maar ik heb al ongeveer 6 email naar het bedrijf gestuurt over of me betaling is binnegekomen? en krijg van die 6 email geen 1 reply :( heb bank gebelt en die zegt dat het goedgekeurt is en het betaling al overgeboekt is in duitsland en ik heb ook iets van 10 x het nummer gebelt wat op hun site staat elke x als ik bel gaat het paar x over en daarna lijkt het op of iemand het opneemt en daarna hoor ik tut tut tut of het in gesprek is :S
kan iemand mij helpen???

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als je op deze manier ook e-mails hebt verzonden, weet ik al waarom je nog niets gehoord hebt, ze zijn immers de e-mails nog aan het ontwarren :P

Waar zit dat bedrijf precies? Is daarheen rijden geen optie?

Verwijderd

Topicstarter
wat is ontwarren?? het is geen optie om daar heen te gaan rijden want ik heb ten 1e geen rijbewijs en het is niet te doen ik woon in noord-holland en die bedrijf is in Duitsland!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

ont·war·ren (ov.ww.)
1 uit elkaar halen (wat dooreen is geraakt) => iets uit de /knoop/war/ halen, uiteenrafelen
2 tot oplossing brengen => ontknopen

:9

Verwijderd

Topicstarter
oww oke maar heb iemand ook zo probleem als mij bestelling gedaan en betaling overgemaakt en verder geen antwoord op email en telefoon ik ben bang dat ik ben opgelicht! of is het bedrijf al failiet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 16:44:
wat is ontwarren?? het is geen optie om daar heen te gaan rijden want ik heb ten 1e geen rijbewijs en het is niet te doen ik woon in noord-holland en die bedrijf is in Duitsland!
Dat je Nederlands wat beter kan, en dat ze mischien alleen Duits begrijpen? Probeer eens een mailtje in het Duits te sturen of even geduld te hebben. En opgelicht denk ik niet, probeer eens na te gaan of het in een of andere handelsorganisatie ingeschreven staat (zoals we hier KvK hebben).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 16:51 ]

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Kan je de Duitse Kamer van Koophandel niet bellen?

Verwijderd

Topicstarter
nee maar ik heb email's allemaal in het engels getypt!

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 10 October 2003 @ 16:49:
Kan je de Duitse Kamer van Koophandel niet bellen?
Heb je het nummer van het bedrijf???

Verwijderd

het schijnt idd wel vaker een probleem te zijn bij dit bedrijf. Ik heb toen dus ook besloten mijn blokje bij pc-cooling.de te bestellen. Exact hetzelfde .. . iets duurder geloof ik, maar wel binnen een week thuis.

Op www.inkoopacties.net staat een topic (aflopend) over pompjes en radiators en spul wat bij aquacomputers word bestelt. Hier is een jongen die wel direct contact met hun heeft. Mischien kun je daar vragen om een telefoon nr. ofzo

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik ga nu ff gelijk in contact nemen met die jongen!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=35781

onder het kopje Duits. Dit zal vast een paar euro's kosten, dus optie 1 blijft het op de gewone manier proberen.

Verwijderd

Aquacomputer heeft ook een mega levertijd btw.. 4 weken ofzo. Dus lang wachten op je spullen is heel normaal daar.

Verwijderd

Topicstarter
oww hadden ze wel mogen zetten op de website van hun kon ik er rekening mee houden maar toch vindt ik het raar dat ze niet op mijn email's reageren!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:14
Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 17:17:
Aquacomputer heeft ook een mega levertijd btw.. 4 weken ofzo. Dus lang wachten op je spullen is heel normaal daar.
Ik heb ook wel eens geprobeerd hun handel naar Nederland te krijgen, duurde verrekt lang voordat ik antwoorden kreeg. Wat ik begrepen heb is dat ze het gewoon ontzettend druk hebben. Maar het zijn in ieder geval geen oplichters hoor.

Verwijderd

Topicstarter
oke peter als jij het zeg geloofd ik het wel maar toch raar niet reageren op emails en niet reageren op telefoons???

Verwijderd

Dubbelpost
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.