Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

AquaComputer.de

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een serieuze probleem met het bedrijf vorige week maandag heb ik een bestelling gedaan van ongeveer 300 euro aan watercooling geld netjes overgemaakt aan hun bank in duitsland maar ik heb al ongeveer 6 email naar het bedrijf gestuurt over of me betaling is binnegekomen? en krijg van die 6 email geen 1 reply :( heb bank gebelt en die zegt dat het goedgekeurt is en het betaling al overgeboekt is in duitsland en ik heb ook iets van 10 x het nummer gebelt wat op hun site staat elke x als ik bel gaat het paar x over en daarna lijkt het op of iemand het opneemt en daarna hoor ik tut tut tut of het in gesprek is :S
kan iemand mij helpen???

ik heb al aantal search gedaan in tweakers forum ook zo ongeveer probleem

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is niet leuk voor je. Ik denk echter dat je de shop nog wat tijd moet gunnen. Als je dan nog steeds geen contact krijgt is het misschien handig om een (aangetekende, als dat tenminste mogelijk is naar het buitenland) brief te sturen. En desnoods de politie in te schakelen. Wij kunnen iig weinig voor je betekenen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat ik zo kan lezen uit je post (die overigens lastig te lezen is zonder interpunctie) heb je een bestelling gedaan bij een winkel in Duitsland, maar deze nog niet ontvangen. Het overboeken van geld naar Duitland vanuit Nederland duurt lang, en het zou makkelijker zijn geweest als je in de buurt van Duitsland woonde en bij een postkantoor aldaar een roze formulier had gehaald en het daar contant had betaald. Dan wist je zeker dat je binnen een paar dagen het geld overgemaakt zou zijn. Je moet ook een paar dagen wachten voordat je bestelling gearriveerd is vanuit Duitsland. Ik neem aan dat je ook het landnummer gebruikt van Duitsland (+33 volgens mij +49 dus) als je naar de winkel belt?

Ik weet niet welke winkel dit precies is, maar zulke ervaringen passen eerlijk gezegd beter in de Shop Survey dan dat je het hier wordt gepost :).

[ Voor 14% gewijzigd door Robin op 10-10-2003 17:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Of ik daar niet eerder aan gedacht hebben maar in de shopsurvey hebben ze helemaal niks over aquacomputer staan!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Robin, 49 is de landcode voor Duitsland. Het juiste nummer zou dan ook:
0049 5508 9749290
moeten zijn. Overigens heb ik net geprobeerd om van mijn werkplek uit hetzelfde nummer te bellen (ik werk in Duitsland :P) en ook daar heb ik hetzelfde probleem met het telefoonnummer.

Wel heb ik via www.telefonbuch.de een ander nummer kunnen achterhalen op hetzelfde adres:
0049 5508 974457
Misschien dat je het met dat nummer nog eens kunt proberen.

Mag ik trouwens meteen even vragen in hoeverre tweakers.net hiermee te maken heeft? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
inpresiepen helemaal niks maar ik had hulp nodig messchien dat 1 van onze tweakers wel eens dit probleem heeft mee gemaakt!
heb die 2e nummer gebelt ook exact het zelfde probleem

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 17:23 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb hier in het verleden een inkoopactie bij gedaan (na mij niet veel later nog iemand), is toch zeker allemaal zeer goed verlopen.

Levertijd was krappe 3 weken, maar zeer goed contact gehad (english plz :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe had je contact met het bedrijf?? emails of telefoon?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:26:
maar hoe had je contact met het bedrijf?? emails of telefoon?
ik gaf al aan english plz :P

ik had zowel als email (vooral aan het begin) als later hem aan de telefoon.

Ik kan me zelfs herinneren dat ik ben gebeld om te vertellen dat het geld goed door hun was ontvangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op dit moment kunnen wij niet zo heel veel voor je doen. Als je ervaringen uit wil wisselen kun je een survey in de SS plaatsen. Daarnaast verwacht ik dat het vooral een kwestie van tijd is voordat dingen geregeld zijn met die shop. In ieder geval gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.