spam bericht met een spam allert?

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Goed, ik krijg net een email binnen, waar in de titel al staat dat het een spam file is.

betreffende titel:

"[***SPAM*** Score/Req: 17.90/05.00] Order Meds Online with Huge Savings ! 239834"

Is er ergens iets dat dit blijkt te controleren of dergelijke?

Nu heb ik wel recent mijn mdeamon geupdated, daarbij ook de spam filter gekregen. zou dit een "actie" zijn van de mdeamon?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05

rally

Deyterra Consultancy

Ik gebruik Kerio Mailserver en het berich lijkt verdraaid veel op de berichten die ik krijg gemarkeerd als Spam

Die spamfilter werkt door een bepaalde waarde te geven aan de berichten. komt deze boven de threshold (standaard 5) dan markeert hij het bericht al ***SPAM***. Zo te zien beschik jij ook over die functionaliteit (waarde van 17 met een threshold van 5)

Hoef je alleen nog maar een mailrule te maken waarin je alle berichten die beginnen met ***SPAM*** naar een aparte folder of deleted items worden verplaatst :)

De SPAM in mijn inbox is nu met meer als 95% gereduceerd. (Max nog maar 3-4 mailtjes per week...waren er echt meer als 100 per week!)

http://www.deyterra.com

Verwijderd

Klopt dit is van Mdeamon, ik krijg deze ook.. maar krijg ook normale mailtjes waar soms een spam message bij staat.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MDaemon heeft SpamAssassin ingebouwd tegenwoordig, daar komt die subject aanpassing vandaan. Als je in de source van de mail kijkt, kun je de uitput van SpamAssassin zien. En in MDaemon zelf kun je uiteraard e.e.a. configureren wat betreft report type, subject aanpassing e.d.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023