Forcefeedback/trillende boxen

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 14:50

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Mijn koptelefoon trilt mee bij de bastonen. Dit is muzikaal vast totaal onverantwoord, maar is erg gaaf voor spelen. Nu wil ik dit wat uitbreiden naar mijn stoel. Er bestaan ook standaard exemplaren die dit doen, maar dat is mij wat duur. Conrad verkoopt op http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201021770975934571&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=3182&TK_PAR[MEDIUM]=89 boxjes waarmee ik het zelf zou kunnen bouwen. Ook las ik dat iemand een vergelijkbaar setje boxen op de HCC dagen had gekocht. Wie weet er meer alternatieven?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
volgens mij ook ideaal om iets wat heeeel stevig vastgeschroeft zit los te krijgen :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik heb bij conrad de body shaker gekocht een poos terug... veel goedkoper.. en een top ding !! 8 ohm 100watt rms.

kost 23 piek geloof ik.. zou ik zeker nemen als ik jou was.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Kan de bodyshaker niet op hun website vinden. Maar hun search functie is dan ook erg brak (eigenlijk snap ik er niets van).

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Weet je misschien hun bestelnummer, dan kan ik daarop zoeken....