Toon posts:

[plextor 708a] dvd-r probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK zit met een merkwaardig probleem. Als ik een dvd-r film (merk: mam-e goldeneye 4x) schrijf is dit allemaal geen probleem, maar als ik dien dvd wil lezen lukt dat niet. Ik probeer met powerdvd en die sluit direct af. In een gewone dvd speler lukt dat wel 8)7.

Ik heb de firmware geupgrade naar v1.02 en dan begonnen deze problemen. Met versie 1.01 was dat geen probleem (heb al 3 perfecte dvdk's geschreven van hetzelfde merk).

Sedert dat er op de site stond dat je niet kan 'down'graden zit ik dus met een groot probleem.

De backup O-) heb ik gemaakt met dvdshrink 2.03.. Dus dat zou normaal moeten lukken. Ik write den dvd met nero 6.0.0.19

Als er iemand mij kan helpen

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

mailtje naar Plextor is de kortste klap. Die mensen daar reageren erg snel is mijn ervaring. Of je er voor het weekend nog een reactie van krijgt weet ik niet.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Verwijderd

Topicstarter
yeroen1979 schreef op 10 October 2003 @ 14:43:
mailtje naar Plextor is de kortste klap. Die mensen daar reageren erg snel is mijn ervaring. Of je er voor het weekend nog een reactie van krijgt weet ik niet.
Das een goei idee, ik zal een mailke sturen. Ik zal hier laten weten wat hun antwoord is..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost denk ik..

Ik heb op lagere speed gewrite en het lukt nu.. 2x (ipv 4x)...

Ik heb ook ineens met dvd-decrypter alles laten copieren en dan pas dvdshrink op losgelaten. En het werkt nu perfect!

Het is wa meer werk, maar ik ben blij dat het werkt. Dus als iemand hetzelfde probleem heeft, kan dit misschien helpen.