Ik heb SBS 2000 draaien, alles werkt ok, alleen de exchange server heeft volgens mij kuren:
Als ik mail wil versturen krijg ik de volgende melding:
----------------------------------------------------------------------------------
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 10-10-03 13:44
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
**@hotmail.com op 10-10-03 13:45
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<server.domein.local #5.7.1>
----------------------------------------------------------------------------------
Als ik nu een aantal services opnieuw opstart (Ms Exchange Attendant en MS Exchange routing engine), wil hij wel weer (eventjes) goed mailen.
In de event geef hij geen foutmeldingen
Kan dit het gevolg van een geheugenprobleem zijn??
Als ik mail wil versturen krijg ik de volgende melding:
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 10-10-03 13:44
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
**@hotmail.com op 10-10-03 13:45
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<server.domein.local #5.7.1>
Als ik nu een aantal services opnieuw opstart (Ms Exchange Attendant en MS Exchange routing engine), wil hij wel weer (eventjes) goed mailen.
In de event geef hij geen foutmeldingen
Kan dit het gevolg van een geheugenprobleem zijn??