Hoe reeel zijn die 8mbit aanbiedingen van asdl

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 12:03
Ik zie wel wat aanbieders staan met 2 t/m 8 mbit verbindingen, klinkt goed. Alleen staat er achter afhankelijk van lente koperdraad naar je huis.
Tja dan zie ik een bui hangen. Heb ik zeker "toevallig" net te lang koper oftewel 2 mbit.
Zijn er hier mensen die ook echt die 8 mb halen? Of wordt je idd genept waar je bijstaat.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 12:22
vaak is het zo rond te 500-600k byte / sec

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan op www.speedtest.nl prima zien hoe het op jouw postcode is :). Meestal haal je wel een megabitje of 4 tot 7 :). "toevallig" te lang koper wordt niet gedaan, het zijn gewoon bedrijven hoor :z. Dat was dan wel ALLLAAAANG bekend geweest (maarja, de conspiracy's overheersen het logisch denken soms een beetje :o).

Check dus op speedtest of op mordax hoe providers het er bij jouw postcodegebied van afbrengen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:16

MrScratch

I am rubber, you are glue

Misschien is het een idee om eens een tabelletje te tonen van theoretisch haalbare snelheden mbt de afstand tot de centrale. Ik kan deze zo 1,2,3 niet vinden, misschien iemand anders? Bij cistron.nl kun je de afstand tot de centrale zien als je een postcode-check doet, dus dan kan je mbv dat tabelletje opzoeken wat voor jou de max haalbare snelheid is.

Look behind you! A three headed monkey!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over de invloed van je lijnlengte op de snelheid die je met ADSL kunt halen zijn al veel topics geweest, ik weet zeker dat je die binnen een paar minuten met de GoT search kan vinden. Nog een algemeen topic hierover lijkt me absoluut niet zinvol.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.