Toon posts:

Upgreed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een:
bp6 met een celery @ 550
256 mb intern
+/- 45 gig aan hd's ..(allen maxtorrrr)
een bigtower die TE veel lawaai maakt
een knaak'n 17'monitor van belinea
een geforce 2 ultra (waar je dus geen ruk aan hebt met dit systeem)
--------------------
wat is de beste upgreed volgens jullie?
moet niet te duur zijn :)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17

Wimo.

Shake and Bake!

Hoeveel mag het kosten? En waarvoor gebruik je het?

Verwijderd

:? waarom koop je in godsnaam een ultra, terwijl je geeneens een normale processor hebt.
maar goed, ik zou een msi k7t pro2(a) kopen, lekker goed(koop). en dan een leuke t-bird900
. of een duron 700@1000?

Verwijderd

Topicstarter
+/- 1000.- ? .. en ik gebruik het om lekker te kunnen inetten/gamen..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 december 2000 13:58 schreef Da_man het volgende:
:? waarom koop je in godsnaam een ultra, terwijl je geeneens een normale processor hebt.
maar goed, ik zou een msi k7t pro2(a) kopen, lekker goed(koop). en dan een leuke t-bird900
. of een duron 700@1000?
die ultra heb ik op goedkope en slinkse wijze kunnen bemachtigen .. (te goedkoop voor woorden!)

ik wil ook wel overclocken ensow maar het moet me niet te nasty worden .. geen soldeerervaring oid ;)

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

zwaardere cpu (celly)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
Nou niet zo moeilijk lijkt me... alles overnemen behalve moederbord + processor...

Processor: AMD TB 900 Mhz = 622,-
Moederbord: MSI- K7T Pro2 = 338,-

(Bij Computerland)

Et voila, voor minder dan 1000,- een strakke bak! *D

Verwijderd

Topicstarter
mooie suggestie :) ..
ik wil eigenlijk ook wel een nieuwe kast hebbuh.. (dan kan ik van oude proc./mobo nog een nieuwe bak maken..)iemand daar een idee voor?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17

Wimo.

Shake and Bake!

Yup.. neem een aopen kassie of een inwin kast.. beide 300W natuurlijk.. je kunt ook kijken voor een duron ipv een tb en dan zwaar overklokken }:O

Verwijderd

Topicstarter
kan ja .. maar da's toch een hele poespas? ik bedoel toch niet zo easy als ik nu doe met softmenu of voorheen deed door mijn cel 300a af te plakken..

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
je kan inderdaad een goedkoop kassie kopen voor 150/200 piek... maar dan ga je over je budget heen... wel 300 Watt nemen ja...

Kzou wel voor de DonderVogel kiezen...

Verwijderd

Topicstarter
ff iets anders:
die 256 mb intern is niet helemaal pc133.. is dat nog een significant prob?

Verwijderd

Topicstarter
ut wordt een MSI- K7T Pro2 met een Duron 750..
daarnaast een mooie a-open LOWnoise kast..
Goede keuze of niet?

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Mijn advies neem een Duron ipv een Thunderbird aangezien de pc als hoofddoel eind voor games/internet is, zou ik geen dure processor kopen als het goedkopere broertje bijna dezelfde resultaten kan produceren.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

die 256 mb intern is niet helemaal pc133.. is dat nog een significant prob?
Soms wel, soms niet, als het CAS2 PC100 geheugen is lijkt het mij dat het wel werkt op 133 MHz bij CAS3, anders moet je gewoon proberen. Je kunt met de VIA chipset ook kiezen voor een 100 MHz geheugenbus, kost wel iets performance natuurlijk, maar dan werkt het altijd.

iOS developer

Verwijderd

Topicstarter
ok dan .. bedankt voor uw hulp.. :) .. Die A-open kasten zien er geil uit trouwens! neem mooi de Aqua versie..
die duron 750 is nogal overklokbaar he? .. tot waar krijg ik hem (voor 80%) sowieso?
Pagina: 1