DVD speler bij de Super

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Techwood DVD speler E59,-

1 jaar garantie
afstandsbediening
scartkabel
slimline model
zilverkleurig met zwarte display
regiovrij
geschikt voor: dvd, cd-r, cd-w, mp3 en jpeg

Iemand ervaringen mee? lijkt me leuk dingetje voor erbij.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik werk mometeen bij de super de boer ,het schiijnt wel een leuk spelertje te zijn (heb hem zelf al gezien , en ziet er goed uit)

[ Voor 4% gewijzigd door Possible op 10-10-2003 13:24 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hij staat ook bij ons in de SdB, ze verkopen niet zo heel hard jammer genoeg. Tis wel een leuk ding verder, en zal vast wel goed zijn. Niet duur voor wat je er voor terugkrijgt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Pics please.....

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
GGS_VR6 schreef op 10 October 2003 @ 13:23:
Hij staat ook bij ons in de SdB, ze verkopen niet zo heel hard jammer genoeg. Tis wel een leuk ding verder, en zal vast wel goed zijn. Niet duur voor wat je er voor terugkrijgt :)
Mja bij de MM in Utrecht heb je ook een dvdspeler voor 44 euro, maar dan moet ik weer helemaal daarheen, en weet de specs niet van die :)

Verwijderd

Die Mediamarkt is echt niet normaal he....Wat een winkel....Pfff al die mensen allemaal uit op een "koopje". En dan zeggen ze dat de Nederlandse economie slecht gaat.....Nou ja misschien wel wat offtopic, maar dat wilde ik toch even zeggen. Ik loop er haast elke dag langs, en dat denk ik dan wel ja....

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Afbeeldingslocatie: http://www.pen.nl/winkels/fotos/techwooddvdspeler.gif

Aste :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Techwood...niet van gehoord...maar zal net zoals Lenco best zijn geld waar zijn. Die goedkope bakjes kunnen vaak meer als dure Sony's of Philips spelers :-)

Ik zou hem gewoon kopen...verwacht alleen geen super kwaliteit..maar gewoon acceptabele kwaliteit!

There is no place like ::1

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 20:01
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.