[WinXP] Standaard Media Player instellen

Pagina: 1
Acties:

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 16:02
Hooi :w

MS heeft tegenwoordig heel mooi dat je zelf je media player kan kiezen. Maar ik kan kiezen tussen WMP of mijn huidige media player (wat ook WMP is). Ik wil WinAmp instellen als media player.

Het probleem is namelijk dat als ik nu op de play knop van mijn toetsenbord klik (logitech Navigator) dat dan WMP opstart. En dat wil ik niet.

Hoe stel ik het in? B)

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 16:11

King

War. War never changes.

Bij zulke toetsenborden zit toch altijd een tooltje waarmee je die multimediaknoppen kan instellen?
Anders is er vast wel zo'n tooltje te vinden op de site van Logitech :)

• Speedener
Ja maar met dat tooltje kan ik geen play, stop, next, prev toets instellen :? :(

Verwijderd

bij mijn weten reageert winamp nie op die mediaknoppen... dus je kan deze ook nie voor winamp gebruiken...(of is er een plugin waar ik niks van weet misschien?)

• Speedener
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 14:12:
bij mijn weten reageert winamp nie op die mediaknoppen... dus je kan deze ook nie voor winamp gebruiken...(of is er een plugin waar ik niks van weet misschien?)
Als winamp (al) aan staat dan werken de knoppen wel, maar ik kan niet met die knoppen opstarten.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Maak op je desktop eens een shorcut aan, selecteer dan 't vakje "sneltoets" en druk dan is je playknop in? :x

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer over WinAmp te gaan dan over Windows.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1