Ik ben opzoek naar een beschrijving van een vmod voor het geheugen van een 9800. google.com geeft weinig relevante informatie terug, iemand een link en ervaring die die wil delen
Er stond eens een topic in DOC dacht ik, rara hoe je daar bij komt ? Juistem, de search
.
Maar vooruit dan maar, Topic op GoT.
Stukje naar beneden in de topicstart staat het onderdeel voltmods
.
Maar vooruit dan maar, Topic op GoT.
Stukje naar beneden in de topicstart staat het onderdeel voltmods
edit:
nouh, ReemF kwam net eerder met die link op de proppen
nouh, ReemF kwam net eerder met die link op de proppen
[ Voor 63% gewijzigd door GeforceDDQ op 10-10-2003 13:10 ]
301SQN
[rml][ OC | MOD] Radeon 9800 > 9800 pro[/rml]
[rml][ OC | MOD] Radeon 9800SE Mod Topic Deel 2[/rml]
In dat 9800 SE staan voltmods voor GPU en MEM beschreven. Oftewel, kijk in het juiste subforum (DOC) en gebruik de search zoals geforceddq al aangeeft, dan komt alles op z'n pootjes terecht
[rml][ OC | MOD] Radeon 9800SE Mod Topic Deel 2[/rml]
In dat 9800 SE staan voltmods voor GPU en MEM beschreven. Oftewel, kijk in het juiste subforum (DOC) en gebruik de search zoals geforceddq al aangeeft, dan komt alles op z'n pootjes terecht
In de aangegeven topics staan een v-mem mod voor de 9700 rev. xx beschreven.
Duidelijk wordt dat het verschild van kaart tot kaart en rev nr, dus ik zoek specifiek een vmod beschreven voor een 9800. Het risico is me anders veel te groot, daar begin ik niet aan
Duidelijk wordt dat het verschild van kaart tot kaart en rev nr, dus ik zoek specifiek een vmod beschreven voor een 9800. Het risico is me anders veel te groot, daar begin ik niet aan
Pagina: 1