Toon posts:

[OGR] Newbie vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben een paar dagen geleden begonnen met flushen voor OGR-25:
http://stats.distributed....p?project_id=25&id=428599

Vind echter nergens de genoemde passwordmailer. Is die voor korte tijd verdwenen of kijk ik gewoon niet goed?

Vond dit probleem overigens niet terug in de FAQ...

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

dnet heeft de optie om een team te kunnen joinen momenteel nog uitstaan, wanneer deze weer aangaat is mij onbekend.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dit is bij de statsproblemen bij dnet verdwenen, hopelijk word het binnenkort weer mogelijk.

ff kijken of ik die .plan kan vinden :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

YakuzA schreef op 10 October 2003 @ 12:51:
dit is bij de statsproblemen bij dnet verdwenen, hopelijk word het binnenkort weer mogelijk.

ff kijken of ik die .plan kan vinden :P
Dit plan?
http://n0cgi.distributed....t-finger.cgi?user=decibel

waarin een verwijzing staat naar de centrale bug-database:
http://n0cgi.distributed.net/bugs/show_bug.cgi?id=3437

Zoals je ziet zijn 2 dingen reeds verholpen.

De problemen zitten hem in de overgang naar nieuwe database en PhP; ze hebben er voor gekozen dat bij de laatste stats-outage direct ook te doen.

Hierdoor zijn er wat meer problemen ingeslopen dan verwacht, waardoor alles even kan duren (dat DPC op #2 staat met OGR-25 is hier bijvoorbeeld ook een gevolg van)

Zelfs als de passmailer alweer zou werken, zou je er nog niets aan hebben totdat "edit my information" weer beschikbaar is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 13:02 ]

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aha dus de output van DPC kan nog heel wat stijgen als ze neit vergeten omzich zelf bij een team in te schrijven.

Zou misschien goed zijn als dnet daar dan een mailing van maakt, als dit soort features weer terug zijn.

PS: misschien een idee voor Floppus.

[ Voor 9% gewijzigd door gp500 op 10-10-2003 13:56 ]

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Zolang je niet bij een team zit ... behoud je je wu's ..
Dus als jij straks 1p gecrunched hebt buiten een team, en je joined dan dpc .. dan stijgt dpc met 1p door join join.

Jive's Box
Jive @ DNET

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

gp500 schreef op 10 October 2003 @ 13:56:
Aha dus de output van DPC kan nog heel wat stijgen als ze neit vergeten omzich zelf bij een team in te schrijven.

Zou misschien goed zijn als dnet daar dan een mailing van maakt, als dit soort features weer terug zijn.

PS: misschien een idee voor Floppus.
Hoe moet Floppus weten welke mensen dpc nog moeten joinen? :P
Of bedoel je dnet erop wijzen dat ze de nieuwe mensen moeten mailen? Dat gaan ze echt niet doen, voor hun maakt het niet uit of ze teamloos zijn of niet.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Wat dat laatste betreft; mensen mogen als ze denken dat dat handig is best een mailtje droppen met het verzoek het te melden als er nieuwe info is. :)

Ik zal er eens over nadenken of het niet sowieso praktisch kan zijn iets op te zetten waar mensen zich op in kunnen schrijven om bepaalde info te ontvangen :)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 23:17

scorpionv

This space for rent

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 23:03:
Wat dat laatste betreft; mensen mogen als ze denken dat dat handig is best een mailtje droppen met het verzoek het te melden als er nieuwe info is. :)

Ik zal er eens over nadenken of het niet sowieso praktisch kan zijn iets op te zetten waar mensen zich op in kunnen schrijven om bepaalde info te ontvangen :)
Frontpage van WDO? ;)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Pagina: 1