Toon posts:

ASP Database Abstraction Layer

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ASP scripts die momenteel draaien op een MySQL Database. Het is de bedoeling dat de scripts compatible gemaakt worden met zowel MySQL als voor MSSQL en Oracle.

Om veel werk te voorkomen door alle scripts appart te gaan veranderen wil ik graag een Database Abstraction Layer gebrruiken.

Is er iemand die een Database Abstraction Layer in ASP bezit of weet waar ik dat kan vinden?

Op internet zijn er wel DAL's te vinden maar alleen PHP.

Alvast bedankt!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Is zelf maken geen optie? Je kan eens kijken naar het Abstract Factory Pattern. Ik weet alleen niet in hoeverre deze te implementeren is in de mogelijke scripttingtalen van ASP.

[ Voor 76% gewijzigd door gorgi_19 op 10-10-2003 12:34 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi, welkom op GoT.
Hier in P&W is het erop gericht dat we dingen zelf maken, en niet door andere laten doen. Scriptrequests, dus het vragen naar een script, is dan ook niet toegestaan. Dit staat duidelijk vermeld in de P&W FAQ, wat overigens verplichte kost is voordat je hier een topic opent :)

Dus veel succes met je zoektocht, maar hier is iig niets te vinden :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Scriptrequests zijn hier niet toegestaan.
We willen je wel helpen om er zelf een te maken, maar geef dan eens aan wat je al precies zelf gedaan hebt, wat je in gedachten had, etc....
Vragen naar een kant en klaar script is hier niet toegestaan, en vragen of wij het ff voor jou gaan maken is evenmin toegestaan.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.