[mysql]nieuwe host - dumb importen +40mb

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik ben recent overgegaan naar een nieuwe host, waar de oude te veel problemen gaf.

Nu heb ik een behoorlijk grote mysql database en daar heb ik al een dump van gemaakt (incl. create en drop tables etc), daar de oude host over een paar dagen verwijderd worden.

Nu wil ik dus op de nieuwe mysql host alles gaan importen, enige toegang tot die mysql is dus phpMyAdmin (via plesk server). Nu komt het probleem, de dumb is 42.6MB groot.. als text pasten in de uitvoer scherm slaat mn pc totaal vast, als bestand uploaden krijg ik na een kleine minuut al een "bewerking afgebroken" pagina te zien.

Hoe dus het beste zo'n enorme dumb te importeren?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Ik denk dat je het bestand het beste in een aantal kleinere bestanden kan verdelen en die apart uploaden.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 14:58
Verdelen in kleinere bestanden, maar dat zullen wel stuk of 100 filetjes worden voordat het lekker werkt.

Kun je je oude host niet vragen of ze alle bestanden uit de mysql/data/username even aan je willen mailen? En daarna je nieuwe host vragen deze bestanden daar weer te plakken.

Originele startpagina - Stadindex.nl

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
cdgrit schreef op 10 October 2003 @ 12:20:
Verdelen in kleinere bestanden, maar dat zullen wel stuk of 100 filetjes worden voordat het lekker werkt.

Kun je je oude host niet vragen of ze alle bestanden uit de mysql/data/username even aan je willen mailen? En daarna je nieuwe host vragen deze bestanden daar weer te plakken.
Dat was mijn eerste idee ja, maar ik heb dus best wel mot met die oude host, ik krijg al geen reactie meer op mijn normale vragen, dat moet ik dus helaas uitsluiten.

Maarja, dus overgaan tot splitsen, nu is er een tabel met +/- 80.000 rows, kan ik dat ook gewoon splitsen (8 x 10.000), of moet ik dan ook de "insert into etc" gaan aanpassen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je op de nieuwe server niet de mogelijkheid om er vanaf een andere server naartoe te connecten? Op die manier zal het een stuk makkelijker zijn om de import te regelen. Ook het mailen naar de nieuwe host is een goed idee. Mag ik uit interesse vragen welke host je oude host is?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate