Ik ben even aan het spelen met DVDit van Sonic, en het creeren van een dvdtje gaat eenvoudig etc, maar als ik een dvd wil maken, of tenminste de mappen en files om ze te kunnen branden, dan krijg ik de volgende error:
Ik heb dus een zelfgemaakt filmpje (ja, dat filmpje uit mn icoon hier
) met de nieuwste tmpgenc encoded naar dvd (pal, standaard settings), en als verschillende types geprobeerd (.mpg, .m2v) maar ik krijg steeds deze melding.
In de DVDit handleiding staat er niks over, maar op het sonic dvdit forum staat 1 berichtje met dezelfde melding, maar die krijgt als antwoord dat in het encoding progje gekozen moet worden voor 1 of andere compatibility- setting. Maar hoe en wat moet ik dan kiezen in tmpgenc? Ik vind echt absoluut niks wat daar op lijkt?
code:
1
2
| C:\blaat\Remia Commercial - Slasaus.m2v: Each GOP header must be preceded by a sequence header. |
Ik heb dus een zelfgemaakt filmpje (ja, dat filmpje uit mn icoon hier
In de DVDit handleiding staat er niks over, maar op het sonic dvdit forum staat 1 berichtje met dezelfde melding, maar die krijgt als antwoord dat in het encoding progje gekozen moet worden voor 1 of andere compatibility- setting. Maar hoe en wat moet ik dan kiezen in tmpgenc? Ik vind echt absoluut niks wat daar op lijkt?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you