Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor wat interieur in mijn nieuwe kamer. Eis is dat mijn speakers op steunen komen te staan, maar het is niet echt dichtbezaaid met die dingen, en wat ik heb gevonden was ook niet om over naar huis te schrijven.
- Ikea: niet duur maar die steunen kunnen max. ca. 2,5KG hebben. Te licht uitgevoerd dus. (Mijn KEF's wegen ca 5KG per stuk)
- Vogels: Degelijk, maar het design is nogal standaard. En als je ziet wat je ervoor neerlegt...100 euro voor de VLS 45. Ik heb er 4 nodig, dus 200 euro voor een stel steunen wordt me wat teveel.
- Kwantumhallen: niets te vinden.
- Audiozaak: Véél te duur.
- Heel wat merksteunen, ook vrij prijzig
- Wehkamp: niets te vinden
- Otto: niets te vinden
Als er iemand nog een steun weet voor een aardige prijs, heel graag. En anders moet ik zelf gaan bouwen. Op zich ook geen heel groot probleem, alleen ik weet niet of er nog speciale eisen aan luidsprekersteunen zijn.
- Ikea: niet duur maar die steunen kunnen max. ca. 2,5KG hebben. Te licht uitgevoerd dus. (Mijn KEF's wegen ca 5KG per stuk)
- Vogels: Degelijk, maar het design is nogal standaard. En als je ziet wat je ervoor neerlegt...100 euro voor de VLS 45. Ik heb er 4 nodig, dus 200 euro voor een stel steunen wordt me wat teveel.
- Kwantumhallen: niets te vinden.
- Audiozaak: Véél te duur.
- Heel wat merksteunen, ook vrij prijzig
- Wehkamp: niets te vinden
- Otto: niets te vinden
Als er iemand nog een steun weet voor een aardige prijs, heel graag. En anders moet ik zelf gaan bouwen. Op zich ook geen heel groot probleem, alleen ik weet niet of er nog speciale eisen aan luidsprekersteunen zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 11:07 ]