Toon posts:

[Paypal] Ik snap toch niet hoe het werkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al het een ander op gezocht over Paypal, maar ik snap het toch nog niet helemaal. Ik wil bij www.iskinworld.com een iSkin bestellen voor mijn iPod.

Ik kan daar alleen met paypal betalen. Nu heb ik een paypalaccount aangevraagd en geactiveerd mbv die vier cijfers op je creditcardafschrift.

Nu is de grote vraag: Hoe kan ik die webwinkel nu betalen?
Moet ik hun emailadres vragen en op die manier geld overmaken? En moet ik geld naar mijn paypal-account overzetten vanaf mijn creditcard of haalt ie dat er automatisch af wannneer ik een betaling uitvoer?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 13:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 10:07:
Ik heb al het een ander op gezocht over Paypal, maar ik snap het toch nog niet helemaal. Ik wil bij www.iskinworld.com een iSkin bestellen voor mijn iPod.

Ik kan daar alleen met paypal betalen. Nu heb ik een paypalaccount aangevraagd en geactiveerd mbv die vier cijfers op je creditcardafschrift.

Nu is de grote vraag: Hoe kan ik die webwinkel nu betalen?
Moet ik hun emailadres vragen en op die manier geld overmaken? En moet ik geld naar mijn paypal-account overzetten vanaf mijn creditcard of haalt ie dat er automatisch af wannneer ik een betaling uitvoer?
mijn ervaringen met paypal zijn dat er een knopje zit op de site zelf "pay with paypall" OID en dan gaat het bijna automatisch

blup

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 19:44
Vaak heeft zo'n website ergens een knopje van PayPal om te betalen. Als je daarop klikt ga je naar de PayPal website en worden je account gegevens gevraagd.
2e optie is om eerst met je Credit Card geld op je PayPal rekening te zetten. Vervolgens vraag je hun e-mail adres en schrijf je het over.

PayPal is eigenlijk gewoon een soort bankrekening.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

je hebt zon knopje niet nodig... je maakt het geld gewoon over naar het emailadress van de shop (en dat ze gebruiken voor hun paypalaccount). ipv een rekeningnummer bij internetbankieren, is het een emailadress voor paypal. (transfer money geloof ik)

Heb jij je caredit-card al ge-validate? ik heb daar NL problemen mee bij paypal...

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 10:26:
Heb jij je caredit-card al ge-validate? ik heb daar NL problemen mee bij paypal...
Daar heb ik dus ook problemen mee... Nu heb ik een PP account met gedoneert geld erop maar ik kan nix naar mijn bank toe schrijven... :/

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb hem al gevalidate. Dat ging goed.
Er zit inderdaad geen knopje op de site. Wil ik net via paypal betalen, zijn ze met onderhoud van de site bezig. Fijn!

Maar ik moet dus wel eerst geld van mijn creditcard overmaken naar Paypal voordat ik een betaling kan doen? Mijn paypal-account kan niet zelf een vordering maken op mijn creditcard?

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Als je PayPal saldo niet toereikend is wordt er automatisch geld van je Creditcard afgehaald.
Zou ik ook blijven doen, want geld terug halen van een PayPal account is niet makkelijk en kost ook geld dacht ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Neelix op 10-10-2003 10:36 ]

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Pagina: 1