Na van de tu delft een VPN server van cisco geinstalleerd te hebben (die niet werkte) kreeg ik last van de blaster worm. Ik heb deze met verschillende tools geprobeerd te verwijderen (Symantec via planet.nl oa). Dit werkte niet, want ze zeiden allen dat er geen worm gevonden was.
Ik heb mijn eigen computer even van het netwerk afgehaald tot het weer op orde is, maar ik heb bij iemand anders de WinXP patch gedownload en geinstalleerd, ook hierna bleef het terugkomen.
De stappen van blaster verwijderen van tweakers.net heb ik ook geprobeerd, ook dat werkte niet.
Ik had trouwens MCafee firewall en virusscan draaien..
Kan het zijn dat er een nieuwe(re) variant is, die niet meer met de oude tools verwijderd kan worden?
Ik heb mijn eigen computer even van het netwerk afgehaald tot het weer op orde is, maar ik heb bij iemand anders de WinXP patch gedownload en geinstalleerd, ook hierna bleef het terugkomen.
De stappen van blaster verwijderen van tweakers.net heb ik ook geprobeerd, ook dat werkte niet.
Ik had trouwens MCafee firewall en virusscan draaien..
Kan het zijn dat er een nieuwe(re) variant is, die niet meer met de oude tools verwijderd kan worden?