Toon posts:

Windows crasht na update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pasgeleden mijn XP home geupdated via microsoft (internet update). naardat ik deze geïnstallerd had, wouden alle programma's die in windows geïntegreerd zitten niet meer opstarten, ook internet niet. waar kan dat aan liggen, hij geeft wel een melding dat hij HTML.....dll niet kan vinden ook nog het bestand ......mon.dll niet kan vinden.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

JeroenJansen,

Op GoT zien we het liefst dat de topic starters voordat ze een topic startten zelf initiatief tonen, bijvoorbeeld door zelf wat te proberen, of je probleem op te zoeken bij Google of op de search bij GoT. Vertel dan in je topicstart even bij wat je allemaal al geprobeerd hebt, en waar je op gezocht heb, en wat er niet werkte aan de door jou gevonden oplossingen. Hiermee voorkomen we ook dat we allerlei dingen suggereren, die jij al geprobeerd hebt.

Verder is het erg belangrijk dat je in je topic start zo veel mogelijk informatie geeft. Vertel bijvoorbeeld even bij welke exacte foutmelding je krijgt - want zo blijft het voor ons ook maar gokken.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
elevator schreef op 10 October 2003 @ 09:57:
JeroenJansen,

Op GoT zien we het liefst dat de topic starters voordat ze een topic startten zelf initiatief tonen, bijvoorbeeld door zelf wat te proberen, of je probleem op te zoeken bij Google of op de search bij GoT. Vertel dan in je topicstart even bij wat je allemaal al geprobeerd hebt, en waar je op gezocht heb, en wat er niet werkte aan de door jou gevonden oplossingen. Hiermee voorkomen we ook dat we allerlei dingen suggereren, die jij al geprobeerd hebt.

Verder is het erg belangrijk dat je in je topic start zo veel mogelijk informatie geeft. Vertel bijvoorbeeld even bij welke exacte foutmelding je krijgt - want zo blijft het voor ons ook maar gokken.
En waarom zeggen we dat? Omdat bijvoorbeeld "...mon.dll" de volgende dll's kan zijn:

aaaamon.dll
cnbjmon.dll
deskmon.dll
dhcpmon.dll
hnetmon.dll
ifmon.dll
ippromon.dll
ipv6mon.dll
kbdmon.dll
pdf995mon.dll
pjlmon.dll
rscommon.dll
tcpmon.dll
URLMON.DLL
usbmon.dll
winsmon.dll

We hebben geen crystallen bol en hebben dus geen flauw idee waar het te zoeken.

P.s. Het is niet "naar een update" maar "na een update" en niet "naardat" maar "nadat" ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 10-10-2003 10:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
de exacte foutmelding kan ik niet meer achterhalen, mijn PC-boer weet ook niet wat het is
. ik heb mijn pc leeggehaald en weer geinstalleerd, nu doet ie het weer, maar ik wil niet weer hetzelfde krijgen naar een update

Ik weet alleen dat het URLMON.dll was

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 10:01 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Wat heb je dan allemaal ge-update :?

Alleen de security patches of heb je ook bv drivers via de windows update ge-update :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft automatisch een update gedownload, dus ik weet het niet

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je puur foutmeldingen krijgt kreeg op urlmon.dll lost heel vaak een "regsvr32 urlmon.dll" dit wel op - anders een "sfc /scannnow". Maar ik denk (nu dat je je PC al geherinstalleerd hebt) dat we niet zo veel meer kunnen ?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 15:23

Ryceck

Constants and Variables

Doe ons en jezelf volgende keer dan een plezier...... post hier niets als je toch al formatteerd :)

Je post het topic om 9:46 en om 10:00 heb je je pc al geformat... als het probleem dan niet meer voorkomt (want ik neem aan dat je al gefortmatteerd had voordat je hier postte) vermeld dat dan ook....

[ Voor 51% gewijzigd door Ryceck op 10-10-2003 13:08 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Ryceck schreef op 10 October 2003 @ 13:06:
Doe ons en jezelf volgende keer dan een plezier...... post hier niets als je toch al formatteerd :)

Je post het topic om 9:46 en om 10:00 heb je je pc al geformat... als het probleem dan niet meer voorkomt (want ik neem aan dat je al gefortmatteerd had voordat je hier postte) vermeld dat dan ook....
Doe jij mij dan ook een plezier:
Als je niks ontopics weet te posten, post dan niet.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1