Dank voor alle reacties. Ik moet erbij vertellen dat deze camera niet alleen door mij gebruikt wordt/gefinancierd is. Mijn ouders hebben de helft betaald, en omdat mijn vader hem gemold heeft betaalt hij nu een nieuwe. Maar dat betekent dus 'moet hetzelfde geheugen gebruiken want ik wil geen geld uitgeven aan nieuwe geheugen'. Het argument om 50 euro van het budget te halen om een nieuwe kaartje te kopen vind ik echter goed.
Ik heb idd de S602 bekeken, die gebruik ik op werk en die bevalt erg goed, helaas wat te duur.
De Olympus ziet er trouwens interessant uit, die ga ik eens goed bekijken.
Over wat er kapot aan was: de zoomlens heeft een tik gekregen toen de camera aanstond, en toen brak er wat af binnenin... uit elkaar halen en proberen te lijmen mocht niet baten.
Het is trouwens een slecht weekend voor digicams hier in huis... gisteren viel de A201 van mijn vader uit mijn zak in terwijl ik in de kookpotten van Monsieur Cannibale in de Efteling zat... hij dook onder een van de potten. Ride gestopt, camera gepakt... hij deed het nog prima! Cosmetisch gezien was hij wat minder mooi geworden

Maar de 201 is duidelijk wat beter gebouwd dan de 2800
These are my principles. If you don't like them, I have others.