Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Komen ze gauw genoeg achter hoor.
geloof me je wordt er ECHT wel voor berekend.
Als ze je een rekening sturen zeg je gewoon, ik heb nergens om gevraagd.
Hiero met hetnet lite, nog steeds 256/64
[ Voor 10% gewijzigd door Westereen op 10-10-2003 19:48 ]
Bij mijn abbonement staat nog steeds "Standaard"; en dan nog ietsPostjuh schreef op 10 oktober 2003 @ 08:54:
Hmm gewoon verkeerde lijn opgeleverd gekregen
waar je niet om gevraagd hebt hoef je niet te betalen. Daar hoef je
volgens mij geen jurist voor te zijn om dat te weten.
Verwijderd
De abonnementen van KPN ADSL krijgen een soortgelijke downloadsnelheid, maar de upstream blijft enigszins achter. Dat blijkt uit een persbericht van het telecombedrijf. Het Lite-abonnement krijgt een snelheid van 384/96kbit (was 256/64kbit),
Verwijderd
Ik heb anders een jaar lang 8 mbit gekregen van MxStreamPostjuh schreef op 10 October 2003 @ 08:54:
Hmm gewoon verkeerde lijn opgeleverd gekregen
Hoefde er niets voor te betalen
Hoe kwamen ze er achter dan?Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 09:06:
[...]
Ik heb anders een jaar lang 8 mbit gekregen van MxStream
Verwijderd
Toen ze de snelheden gingen verhogen van 1 naar 1,5 mbit, toen ging mijn snelheid van 8 naar 1,5 mbit.
In de praktijk haalde ik 600-700 kb/s down en 64 kb/s up.
boven op hebben gedaan misschien maar even met een ethernet modem checken.
[ Voor 8% gewijzigd door avon op 10-10-2003 09:26 ]
Verwijderd
Naar mijn weten levert KPN geen 8mbit'sVerwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 09:06:
[...]
Ik heb anders een jaar lang 8 mbit gekregen van MxStream
Maar ik wist niets van adsl-lite gebruikers die dan ook geupgrade worden ineens?Met ADSL Comfort kunt u onbeperkt, supersnel internetten voor een vast bedrag per maand, zonder telefoontikken te betalen. ADSL Comfort combineert de grensverleggende prestaties van ADSL van KPN met de voordelen van een abonnement bij Planet Internet:
Nu met ADSL Comfort van Planet Internet tot en met 31 oktober a.s. 3 x sneller internetten voor € 34,90 i.p.v. € 52,25.
Kijk hier voor de actievoorwaarden.
Wanneer u gebruik wilt maken van het ADSL promotieaanbod, dan dient u de volgende voorwaarden in acht te nemen:
Het ADSL promotieaanbod van Planet Internet loopt van 1 oktober tot en met 31 oktober 2003.
Abonnees die zich aanmelden voor ADSL Comfort buiten deze periode kunnen geen gebruik maken van het promotieaanbod.
Een ADSL Comfort-abonnement wordt bij Planet Internet afgesloten voor een periode van 12 maanden, met een stilzwijgende verlenging van telkens een zelfde periode. Eerder opzeggen is derhalve niet mogelijk.
Alleen indien gedurende de actieperiode in uw postcodegebied ADSL Comfort besteld kan worden, kunt u gebruik maken van het ADSL promotieaanbod. Voorinschrijvingen voor gebieden waar nog geen ADSL besteld kan worden, komen hiervoor niet in aanmerking.
Alleen abonnees die Planet Internet hebben gemachtigd voor een automatische incasso van de abonnementsgelden kunnen gebruik maken van het ADSL promotieaanbod.
Het promotieaanbod geldt voor alle nieuwe ADSL Comfort klanten van Planet Internet die nog geen ADSL-abonnement hebben.
Op een ADSL-abonnement zijn de Algemene Voorwaarden van Planet Internet van toepassing. Deze kunt u nalezen op onze website.
U kunt alleen gebruik maken van het ADSL promotieaanbod indien de aanvraag van uw ADSL Comfort-order door KPN wordt goedgekeurd. Hiervan ontvangt u een schriftelijke bevestiging.
Planet Internet geeft u gedurende 12 maanden een korting van € 17,35 per maand op het abonnementsgeld van uw ADSL Comfort abonnement. U betaalt gedurende de actieperiode maandelijks € 6,95 abonnementsgeld voor uw ADSL Comfort abonnement en € 27,95 aan KPN (prijswijzigingen voorbehouden) via de tweemaandelijkse telefoonrekening.
Het maandelijkse kortingsbedrag van € 17,35 wordt verrekend vanaf de eerste factuur nadat het ADSL-abonnement is opgeleverd. De korting wordt verrekend over volledige maandtarieven. Over gedeeltelijk gefactureerde maanden wordt geen korting verrekend.
De maandelijkse korting geldt gedurende één kalenderjaar na in gebruik name van het ADSL-abonnement. Indien het ADSL-abonnement gedurende deze periode tijdelijk wordt opgeschort wordt de periode van verleende korting niet verlengd met de periode van opschorten.
Indien u een reeds bestaande Planet Internet klant bent komen bij migratie naar een ADSL Comfort-abonnement alle eventuele lopende actiekortingen te vervallen.
Na het eerste contractjaar zal de korting van € 17,35 komen te vervallen, u betaalt dan een abonnementsbedrag van € 24,30 aan Planet Internet en € 27,95 aan KPN per maand.
Is wel aardig enzo!
[ Voor 140% gewijzigd door JvS op 10-10-2003 14:09 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik denk dat het weer 384 down wordt in november. Dan zijn de landelijk upgrades...
Een jaar lid maakt niets uit...
[ Voor 18% gewijzigd door Voutloos op 10-10-2003 14:13 ]
{signature}
Tja gek heunder-world schreef op 10 October 2003 @ 14:13:
Ik zit ook in Kampen via Xs4all aangesloten maar hier geen xtra speed
Als het pas in november word doorgevoerd
maar waarschijnlijk faseren ze dat!
Planet stuurt geen rekeningen meer nadat ik van Comfort naar Advanced ben gegaan.
Ik dacht, nah, zal wel zo zijn, laat maar, ik zet het geld opzij en zie wel wanneer ik de rekening krijg.
Nu wilde ik laatst die spamfilter activeren, lukte niet
Blijkt mijn abbo op installatie te staan
Alles werkt gewoon, maar zal Planet hier achter komen als ik de verbinding opzeg, ik wil namelijk zodra mijn contract afloopt naar BBned toe...
Als je ADSL van kpn hebt is het voor 1 december sneller ja.WuSSiE schreef op 10 oktober 2003 @ 14:23:
Ik heb nu al een abb0w van 768/128 lopen, word dat dan ook geupgrade in november?
edit: verkeerde persoon gequote (d'oh)
[ Voor 66% gewijzigd door RePlayer op 10-10-2003 14:38 ]
---
Verwijderd
http://www.planet.nl/comfortactie
Er staat ergens aan de rechter kant van de pagina:
Uw gratis maand loopt nog tot 11 november a.s.
Zou dit betekenen dat je tot 11 november de snelheid van 768/128 behoudt en daarna, tenzij je overstapt naar comfort, weer terugzakt naar 256??
Verwijderd
LEEEEEEES DIT
De abonnementen van KPN ADSL krijgen een soortgelijke downloadsnelheid, maar de upstream blijft enigszins achter. Dat blijkt uit een persbericht van het telecombedrijf. Het Lite-abonnement krijgt een snelheid van 384/96kbit (was 256/64kbit),
Bron: nieuws: KPN en BBned verhogen snelheid ADSL-abonnementen+
Het is dus geen tijdelijk iets, heeft niets met gratis maanden te maken, en is ook geen vergissing. KPN heeft gewoon die abo's veranderd.
Verwijderd
Verwijderd
Ik bedoel: ze zijn er gewoon mee bezig. Dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Heeft niets met acties of wat dan ook te maken. MAar goed, blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg en zit daar het probleem.Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 15:04:
Hier schrijf jij dus dat het veranderd is naar 384/96, maar ik ben momenteel toch ECHT verbonden met 768/128. Dus wie leest hier nou niet?
Vergelijk die getallen eens. De topicstarter heeft een 768 KBit/s verbinding, het wordt 384 KBit/s. Hij heeft dus 2x zoveel snelheid terwijl die upgrade nog niet eens is uitgevoerd, aangezien dat pas eind november gaat gebeuren.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 15:00:
Lezen mensen hier uberhaupt wel? Zit ik hier voor niets het antwoord te posten?
Het is dus geen tijdelijk iets, heeft niets met gratis maanden te maken, en is ook geen vergissing. KPN heeft gewoon die abo's veranderd.
Wat JvS laat zien zou trouwens best kunnen, of je hebt gewoon even een tijdje geluk
The devil is in the details.
Verwijderd
echt een beetje jammer om zo te reageren iddVerwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 15:00:
Lezen mensen hier uberhaupt wel? Zit ik hier voor niets het antwoord te posten?
LEEEEEEES DIT
Bron: nieuws: KPN en BBned verhogen snelheid ADSL-abonnementen+
Iedereen is toch op de hoogte van de aankomende upgrades.. daarom zit iedereen constant z'n verbindingssnelheid te tsjekken en is de TS er ineens achtergekomen dattie VEEL meer (en eerder) is ge-upgrade dan verwacht... DAT is waar het hier over gaat..
Nu heb ik ook gelezen dat zoiets je na je post al een paar keer gezegd is
via welke provider; modem e.d. ?Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 15:04:
Hier schrijf jij dus dat het veranderd is naar 384/96, maar ik ben momenteel toch ECHT verbonden met 768/128. Dus wie leest hier nou niet?
Verwijderd
Verwijderd
'k heb ook Planet adsl lite (standaard 256-64) en heb een rood alcatel speedtouch moden (anoloog)
Verwijderd
Die upgrade wordt zeker wel uitgevoerd.MaRc0 schreef op 10 October 2003 @ 15:23:
[...]
Vergelijk die getallen eens. De topicstarter heeft een 768 KBit/s verbinding, het wordt 384 KBit/s. Hij heeft dus 2x zoveel snelheid terwijl die upgrade nog niet eens is uitgevoerd, aangezien dat pas eind november gaat gebeuren.
Wat JvS laat zien zou trouwens best kunnen, of je hebt gewoon even een tijdje geluk
Ik zie per dag vele orders van Planet voorbij komen om de snelheid te verhogen. Ik werk op de ADSL-afdeling van KPN en zit héél erg dicht bij het vuur.
De actie is dus al in volle gang alleen het verbaast mij dat te tijdspanne van Planet erg scheef is.
Verwijderd
Wel bij een foutje, en toen ze de fout ontdekten hebben ze het weer rechtgezet helaas.JvS schreef op 10 October 2003 @ 18:13:
dat was dan een foutje of iets corrupts. Een dslam kan zo op 8mbit gezet worden, maar dat krijg je niet voor elkaar, ook niet "als je mannetjes kent".
ja de voorwaarden van die actie weten dat. Lees die door en kom tot de conclusie, daar staat het let-ter-lijk in.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 18:14:
Is er iemand die weet trouwens of je dat Comfort abonnement nu ook kan krijgen als je al een jaar "lid" bent van dit abo? Dus onder de genoemde condities van 34.95 per maand ipv 52.25
Dat is dan in tegenspraak met wat ze op hun website zetten. Daar staat dat deze actie alleen voor nieuwe abonnee's geldt en niet voor bestaande.
Hoe bedoel je?De actie is dus al in volle gang alleen het verbaast mij dat te tijdspanne van Planet erg scheef is.
Ja dat zeg ik toch?Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 18:35:
[...]
Wel bij een foutje, en toen ze de fout ontdekten hebben ze het weer rechtgezet helaas.
Ik: "bij een foutje kan dat"
Jij: "Jamaar wel bij een foutje!"
Vergeet die opmerking over de tijdspanne maar, ik meende iets gelezen te hebben maar dat ging om iets anders. Aan de andere kant is de communicatie naar de klanten toe wel gebrekkig, als je als promotie de snelheden tijdelijk omhoog gooit dan zul je daarover de klanten informeren. Het blijkt dat dit niet het geval is en dat is wel raar, zeker bij een promotie.JvS schreef op 10 oktober 2003 @ 18:40:
Hoe bedoel je?
Verwijderd
Klopt helemaal wat Feeble zegt, ik ben heb destijd eens met z'n server geconnect Was ook een thread over.
Verder wel nice van dat soort foutjes, mogen er mee van zijn
Jah vette naaierij. Ik als klant die zich er voor ADSL heeft aangeschaft (begin augustus 2003) moet dik €52,25 p/mand betalen en nieuwe abbonees een jaar lang €34,90JvS schreef op 10 October 2003 @ 14:07:
Planet heeft nu in elk geval wel een actie dat je voor de 1mbit verbinding maar 34,95 per maand betaalt.
[...]
Maar ik wist niets van adsl-lite gebruikers die dan ook geupgrade worden ineens?
Is wel aardig enzo!
Dat vind ik gewoon niet kunnen, ik vind het een vorm van discriminatie
Een leraar op onze school (MBO ICT opleidingen) had ADSL Power bij XS4All aangevraagd en kon na enig overleggen met XS4All de lijn verder laten upgraden dan normaal. Volgens mij wel via KPN. Maja, verbeter me als ik fout zit. K heb nooit gevraagd of t nu @BBNed of @KPN zit (XS4All bied toch via beide aan met die "hogere" abbonnementen?).Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 18:47:
[...]
Klopt helemaal wat Feeble zegt, ik ben heb destijd eens met z'n server geconnect Was ook een thread over.
Verder wel nice van dat soort foutjes, mogen er mee van zijn
Dat is zo vermoeiend he? Jij maakt het zelfs nog mooier "discriminatie"!
De klok en de klepel... Meldt dit soort dingen dan niet denk ik dan altijd. Power adsl is via bbned en is altijd gewoon totaal maximaal qua snelheid.ADSL Power bij XS4All
....
Volgens mij wel via KPN
[ Voor 25% gewijzigd door JvS op 10-10-2003 19:00 ]
daarbij moet ik wel zeggen dat ik inlogen met @adsl-comfort. Waarschijnlijk is er
dus eigenlijk iets zo ingesteld dat bij de verhoging je gebruik daarvan kan maken.
(En ja natuurlijk heb ik net ook even geprobeerd in te loggen met @adsl-advanced maar
dan krijg ik niet ineens een nog hogere snelheid!!)
Probeer dit natuurlijk niet zelf uit
[ Voor 19% gewijzigd door avon op 10-10-2003 19:13 ]
Verwijderd
Aan de andere kant, des te meer mensen er gebruik van maken, des te sneller ze het merken..AvOn schreef op 10 October 2003 @ 19:08:
Misschien optie dat meer mensen dit even checken, en zo gratis een verhoging te krijgen haha
Dus doe dan maar niet

Die ATM snelheid?
Je plaatje doet het niet, maar ik gok dat het je USB diag is, en dan wel het tabblaadje "ATM". Dat is niets anders dan de maximale snelheid van adsl tussen jou en de centrale. Aantal antvangen en verzonden cellen is Line TX en RX. volgens mij. Op tabje adsl zie je je snelheid.AvOn schreef op 10 oktober 2003 @ 19:15:
Kan iemand hierover wat meer verklaren:
[afbeelding]
Die ATM snelheid?
[ Voor 61% gewijzigd door JvS op 10-10-2003 19:16 ]
hij had beloofd niks door te geven ofzo
Verwijderd
Tja ik ben het helemaal met je eens JeroenM_tbs.....vind het echt slecht dat dit kan....JeroenM_tbs schreef op 10 October 2003 @ 18:56:
[...]
Jah vette naaierij. Ik als klant die zich er voor ADSL heeft aangeschaft (begin augustus 2003) moet dik €52,25 p/mand betalen en nieuwe abbonees een jaar lang €34,90
Dat vind ik gewoon niet kunnen, ik vind het een vorm van discriminatie![]()
Verwijderd
Daar heb ik anders niets van gemerktJvS schreef op 10 October 2003 @ 19:15:
Is planet dan alle lite abo's op 768 aan het zetten? (HCCnet was er trouwens heel apart mee bezig, daar deed internet het gewoon een paar dagen niet na een update)
[...]
Ikke niet... op een gegeven moment moeten ze een grens trekken, en als je er dan net buiten valt, tja, dan heb je pech!Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 19:17:
[...]
Tja ik ben het helemaal met je eens JeroenM_tbs.....vind het echt slecht dat dit kan....
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 19:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Met de AH vind ik dat anders, want daar spreek je niet over vaste klanten, maar met dit soort acties zorg je ervoor dat je klanten weglopen !!!JvS schreef op 10 October 2003 @ 19:19:
kom nou zeg. Je zou dus nooit je prijs kunnen verlagen, want dat is "vet slecht". Blijf in vredesnaam even nadenken zeg. Jij gaat ook bij de AH de manager roepen als er ineens een aanbieding is dus?. Vooral vanuit jezelf blijven redeneren hoor, dan kom je er wel
.
Excuses voor de dubbele post....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 19:24 ]
Waar is je realisme gebleven? Of moeten ze alleen maar terug gaan tot de datum waarop jij het aangevraagd hebt? Of een ook alle klanten die tot 2 maanden daarvoor adsl aangevraagd hebben? Dan is het nog steeds "vet slecht" zeker als jij 2,1 maanden ervoor adsl hebt aangevraagd, of niet? Blijf realistisch en redeneer niet zo vanuit jezelf.
Verwijderd
Rustig modje....ik bedoel het niet zo letterlijk....ik denk wel dat het slechte policy is om hetzelfde abo aan te bieden aan nieuwe klanten tegen een lagere prijs....kijk met dat modem en die aansluitkosten dat zijn acties, maar dit zijn aboprijzen, en je kan het niet maken om voor de een 18 euro meer te laten betalen dan door de ander....Zou hetzelfde zijn met belasting....nee jij bent in 2000 begonnen met werken, en jij betaald 50%, en jij in 2002 en jij betaald maar 35%...Je maakt van dezelfde diensten gebruik, dus ook dezelfde kosten lijkt me....JvS schreef op 10 October 2003 @ 19:35:
Waarom? Ze willen gewoon mensen trekken, jij hebt totaal geen "recht" op wat dan ook. Jij hebt waarschijnlijk geen aansluitkosten betaald en een gratis modem gekregen, dat heb ik ook niet. Ik heb dik 350 gulden betaald voor het totale pakket. Ik ga nu toch ook niet roepen dat ik recht heb op dat modem? Of vind jij dat ze ALLE acties op ALLE klanten met terugwerkende kracht moeten uitvoeren?
Waar is je realisme gebleven? Of moeten ze alleen maar terug gaan tot de datum waarop jij het aangevraagd hebt? Of een ook alle klanten die tot 2 maanden daarvoor adsl aangevraagd hebben? Dan is het nog steeds "vet slecht" zeker als jij 2,1 maanden ervoor adsl hebt aangevraagd, of niet? Blijf realistisch en redeneer niet zo vanuit jezelf.
Verwijderd
sluiten volgens de nieuwe voorwaarden.
Dat kan in dit geval heel wat voordeel opleveren mbt snelheid/prijs verhouding.
[ Voor 4% gewijzigd door avon op 10-10-2003 21:58 ]
Verwijderd
Ik verbeter je: opzegtermijn van een maand en per jaar opzegbaarVerwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 14:15:
tj tis alleen dat planet werkt met een opzegtermijn van een maand, en als je die vergeet zit je er weer een jaar aan vast....
zijn al vele threats over geweest
Eigenlijk heb je idd ook wel gelijk. De verbanden worden een beetje schreef getrokken doordat we alleen kijken naar de abbonnementsprijs per maand.JvS schreef op 10 October 2003 @ 19:42:
Ik ben heel rustig, alleen jij zit jezelf in een slachtofferrol te manouvreren. Het is wel een actie, het geldt alleen voor het eerste jaar en levert zo'n 200 euro voordeel op. Maar dan betaal je wel dik 140 euro extra aan aansluitkosten (modem + kpn aansluitkosten). Zo'n extreme actie is het dus ook weer niet.
Nieuwe abbo's moeten inderdaad in 1 keer de aansluitkosten en het modem betalen en dat kost ook een flinke buit. En dat moeten zij in 1 (!) keer betalen.
In verhouding betalen ze misschien net zo veel (niet nagerekend
Het is gewoon eens een andere manier van korting geven.
http://www.webwereld.nl/nieuws/16599.phtml
(xie dat mijn plaatjes uit de lucht zijn; Athlonnetje is dood vandaar dat ik een 2 weken
oude backup op een andere webserver heb draaien; zal vanavond even zorgen dat het weer werkt).
Mijn boefje is liev!
heb ook de aktie gezien; ga er maar gebruik van maken denk ik nu ze toch ook
de upstreams nog hoger gaan gooien!.
Verwijderd
Nou haal ik best wel een hoge score in RTCW, maar echt niet in 2 min...
Ik heb al de instellingen bekeken van de verbinding, maar die staan goed.... nog iemand ervaring mee?
Kazaa kan ik in principe ook wegfl*kkeren want die haalt ook bijna niets meer binnen...
Ik adviseer je niet in dit soort oude topics te reageren maar hier gewoon ene nieuw topic over openen.
En over Kazaa:
installeer Kazaa Lite K++ 2.4.3: http://www.kazaalite.tk
het gaat hier om een upsale actie van planet, ze laten adsl-standard klanten een maand lang genieten van de adls-comfort snelheid.
Uiteraard in de hoop dat de klant de nieuwe snelheid wil behouden(3 maand gratis volgens mij). Als het goed is, heb je(of ga je nog) een email hierover ontvangen....
In ieder geval, geen "foutje" ofzo, gewoon een tijdelijke snelheidsvehoging.....
320 Kbps is.
Grappig kijk net nog even via Terminal services, zie ik dat ik doodleuk weer
ben terug gezet naar 384 terwijl ik al op 1 Mbps zat met daarbij een vrolijk
mailtje gefeliciteerd met uw nieuwe snelheid
[ Voor 57% gewijzigd door avon op 12-11-2003 09:01 ]
Verwijderd
Een precieze melding van de foutmelding kan ik niet geven, in Halo heb ik gewoon een lag van hier tot maastricht, en rtcw disconnect met de melding: server disconnected, unknown reason.JeroenM_tbs schreef op 11 november 2003 @ 22:07:
Voor je eerste probleem weet ik zo geen antwoord, een precieze omschrijving van de foutmelding zou dan ook handiger zijn.
Ik adviseer je niet in dit soort oude topics te reageren maar hier gewoon ene nieuw topic over openen.
En over Kazaa:
installeer Kazaa Lite K++ 2.4.3: http://www.kazaalite.tk
Enne, over dat reageren in een "oud" topic? ik vind 17 oktober 2003 niet echt lang geleden hoor... en om daar nou weer een nieuw topic over te openen, heb ik ook niet echt veel zin in, aangezien ik dan juist commentaar krijg dat er al een dread over loopt... duzzz
Kazaa Lite 2.4.3. it was!!!
Verwijderd
ehm... vind je het erg? tis je eigen topicAvOn schreef op 11 november 2003 @ 23:13:
huh, vage kick zeg. even melden @ sem...
Nou het is niet zozeer dat ik kick op reply's waarbij ik zoiezo al denk huh
wat heeft dat met mijn topic te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door avon op 12-11-2003 22:42 ]
Even een update, snelheid terug zetten was gepland. Dit omdat de drievoudigesnelheidsGrappig kijk net nog even via Terminal services, zie ik dat ik doodleuk weer
ben terug gezet naar 384 terwijl ik al op 1 Mbps zat met daarbij een vrolijk
mailtje gefeliciteerd met uw nieuwe snelheid Zucht... Planet
aktie was afgelopen
pas vanaf volgende week behandeld (ja ja, waarom zou je zoiets direct gaan doen ?).
Grappig, ze kende die hele aktie zelf niet; en op een hun site staat nog steeds doodleuk
dat je een brief moet schrijven
Ook de uptime kon volgens de medewerker niet kloppen, omdat dit normaal via eenWilt u uw ADSL-abonnement wijzigen in een ander ADSL-abonnement of in een inbelabonnement, neem dan schriftelijk contact op met onze afdeling Klantenadministratie:
usb modem niet kon worden gehaald. Hiervoor belde ik omdat sinds het terug zetten
van 1 mbps naar 384 de verbinding niet meer zo stabiel is als voorheen zijn er meer
mensen die hetzelfde probleem ondervinden ?
Verwijderd
Je slaat de spijker op z;n kop met je laatste post.... de snelheid is absoluut niet stabiel te noemen, echt niet, ik heb dus nu 1024 maar wil net zo goed weer terug naar 768 kb/ps, dat was echt wel stabieler.. maar met gewoon internetten merk je daar niet zoveel van, meer met games...