[foutmelding] Bij topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Als ik the Thread "Het grote 'welke case is dit?'-topic" in Overige Hardware wil openen krijg ik de volgende fout :

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~roelandstoter/foutmelding.jpg

Heeft iemand zijn plaatje hidden gemaakt ofzo ?

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:24
Volgens mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Niet hidden, maar achter een login-page. Moet ff door de admins nagekeken worden welke post het in dat "welke case topic?" is :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 21:09
Fout ligt idd buiten GoT. Bij oudere topics kunnen plaatjes ontbreken, of achter afgeschermde directories vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

[ img] en [ /img] eruit gesloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 12:54
Lekker handig weer :/

Apart dat dat met plaatjes ook kan eigenlijk...nou ja, niet zo apart ook, maar vooral wel irritant in dit soort gevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wilke schreef op 10 October 2003 @ 11:43:
Lekker handig weer :/

Apart dat dat met plaatjes ook kan eigenlijk...nou ja, niet zo apart ook, maar vooral wel irritant in dit soort gevallen ;)
het kan met alle files die via http verstuurd worden, of dat nu html is of een plaatje.
Zodra er een .htaccess & .htpasswd oid gebruikt wordt dient er ingelogt te worden alvorens die bestanden te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is het niet nuttig om bij het plaatsen van een plaatje een snelle header check te doen? Op die manier zijn dit soort problemen te voorkomen. Ik kan mij voorstellen dat dit wel ietswat teveel van het goede is; daarom is het wellicht een leuke featuren om aan te bieden in de admin zodat een mod deze check op een topic kan runnen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Voor die 2 keer in de maand dat dit voorkomt :?

Degene die een plaatje post moet gewoon controlleren dat het plaatje wel zichtbaar is voor anderen, en zo niet, ach.. dan meld je dat in Schop een Modje ofzo ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Spider.007 schreef op 10 October 2003 @ 12:53:
Is het niet nuttig om bij het plaatsen van een plaatje een snelle header check te doen? Op die manier zijn dit soort problemen te voorkomen. Ik kan mij voorstellen dat dit wel ietswat teveel van het goede is; daarom is het wellicht een leuke featuren om aan te bieden in de admin zodat een mod deze check op een topic kan runnen?
mja, je kan makkelijk om zo'n check heen, want als je hem plaatst gewoon niet die authenticatie headers, maar daarna wel. Zoals ik denk dat het in dit geval ook is.

Overigens zou je dan ook alle webicons moeten checken: teveel traffic
Pagina: 1