AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
Fout ligt idd buiten GoT. Bij oudere topics kunnen plaatjes ontbreken, of achter afgeschermde directories vallen.
Dit is de boosdoener
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16890204
[ img] en [ /img] eruit gesloopt
Lekker handig weer 
Apart dat dat met plaatjes ook kan eigenlijk...nou ja, niet zo apart ook, maar vooral wel irritant in dit soort gevallen

Apart dat dat met plaatjes ook kan eigenlijk...nou ja, niet zo apart ook, maar vooral wel irritant in dit soort gevallen
het kan met alle files die via http verstuurd worden, of dat nu html is of een plaatje.Wilke schreef op 10 October 2003 @ 11:43:
Lekker handig weer
Zodra er een .htaccess & .htpasswd oid gebruikt wordt dient er ingelogt te worden alvorens die bestanden te kunnen bekijken.
Is het niet nuttig om bij het plaatsen van een plaatje een snelle header check te doen? Op die manier zijn dit soort problemen te voorkomen. Ik kan mij voorstellen dat dit wel ietswat teveel van het goede is; daarom is het wellicht een leuke featuren om aan te bieden in de admin zodat een mod deze check op een topic kan runnen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Voor die 2 keer in de maand dat dit voorkomt 
Degene die een plaatje post moet gewoon controlleren dat het plaatje wel zichtbaar is voor anderen, en zo niet, ach.. dan meld je dat in Schop een Modje ofzo
Degene die een plaatje post moet gewoon controlleren dat het plaatje wel zichtbaar is voor anderen, en zo niet, ach.. dan meld je dat in Schop een Modje ofzo
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
mja, je kan makkelijk om zo'n check heen, want als je hem plaatst gewoon niet die authenticatie headers, maar daarna wel. Zoals ik denk dat het in dit geval ook is.Spider.007 schreef op 10 October 2003 @ 12:53:
Is het niet nuttig om bij het plaatsen van een plaatje een snelle header check te doen? Op die manier zijn dit soort problemen te voorkomen. Ik kan mij voorstellen dat dit wel ietswat teveel van het goede is; daarom is het wellicht een leuke featuren om aan te bieden in de admin zodat een mod deze check op een topic kan runnen?
Overigens zou je dan ook alle webicons moeten checken: teveel traffic
Pagina: 1