Jaja, ik ben hier naar op zoek, heb het ooit gehad en ben het nu weer kwijt, zo gaat dat vaker. Het gaat om het volgende: volgens mij was het iets heel kleing, een programmaatje, dat installeer je en dan komt er om de zoveel seconden een zeer schaars verkleed vrouwtje rechts of links onderin je scherm tevoorschijn, dan loopt ze een beetje van links naar rechts en verdwijnt dan weer. Na een paar minuten komt er weer een ander vrouwtje tevoorschijn en begint het weer van voren af aan. Intussen kun je wel gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Is dus meer voor de fun. Hoe heet dat progje en waar kan ik dat binnenhalen. Heb al gegoogled, maar tot nog toe niks kunnen vinden.
pr0n!!!1
de desktopstripper??
de desktopstripper??
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Das virtualgirl oid. swel leuk
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
OK dan 
En aangezien een discussie verder niet gaat komen (die nog eens binnen het policy hier valt ook
), kan dit dus wel op slot
En aangezien een discussie verder niet gaat komen (die nog eens binnen het policy hier valt ook
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()