• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-02 09:09
Ik mag morgen weer een nieuwe gsm gaan uitzoeken alleen weet ik het echt niet meer. Op het eerste gezicht zou ik zeggen Jah de P800 die wil ik al zo lang, maar dan zit ik met een debitel abbo. Waar ik nou niet al te goede ervaringen mee heb. En het toestel is nu toch al vrij oud.

Dan de T610 nog een vrij nieuw toestel redelijk veel opties enz en een mooi scherm. Maar ik vind de vormgeving toch niet je van het.

De Samsung E700 vind ik eigenlijk niet mooi maar is door de specificaties toch weer heel aantrekkelijk.

Nou wil ik graag weten welke van de 3 de beste foto's weet te produceren en of de p800 nog wel top off the line is of het toch 1 van de andere is.

Is debitel nog steeds zo star als het maar kan zijn of is het nu toch wel iets beter ik was er 4 jaar geleden dus misschien is er iets verandert.

Nog even ter indicatie wat ik nu heb een s55 maar kleuren display is zwaar klote en de camara niet echt wat ik er van dacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Sen op 10-10-2003 00:17 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De P800 maakt zeker de beste foto`s, ga maar eens vergelijken door in het:

SonyEricsson P800 Review
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5 (en vorige delen)
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5
Review SonyEricsson T610
Het Samsung SGH-E700 topic

te kijken.

btw

Check deze ook even:

SonyEricsson P810/P900

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sen schreef op 10 oktober 2003 @ 00:14:
Nog even ter indicatie wat ik nu heb een s55 maar kleuren display is zwaar klote en de camara niet echt wat ik er van dacht.
Realiseer je wel even dat de Siemens S55 maar een 256 kleuren display heeft, dat is de reden waardoor de genomen foto`s er niet mooi uitzien op de S55.

Als je de genomen foto`s daarintegen weer over ga zetten naar de PC, dan kan de camera nog steeds tippen aan de beste camera-phones.

-

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-02 09:09
Ginz schreef op 10 October 2003 @ 00:22:
[...]

Realiseer je wel even dat de Siemens S55 maar een 256 kleuren display heeft, dat is de reden waardoor de genomen foto`s er niet mooi uitzien op de S55.

Als je de genomen foto`s daarintegen weer over ga zetten naar de PC, dan kan de camera nog steeds tippen aan de beste camera-phones.
Jammer genoeg doen de pics het nie van de p800 review En op de pc ziet het er aardig uit ja maar ik wil op de telefoon mooi hebben. Eigenlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Sen op 10-10-2003 00:25 ]

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 18:47
Jammer dat die Samsung geen Bluetooth heeft, anders was de keuze snel gemaakt denk ik...
Dan zou ik voor de P800 gaan, superveel mogelijkheden, alleen een beetje groot.
Ik heb zelf nu de T610, ben alleen niet zo kapot van het scherm, de camera en de geluidskwaliteit met bellen. Ik kan hem morgen ophalen van reparatie, ben benieuwd of geluidskwaliteit nu beter is...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sen schreef op 10 oktober 2003 @ 00:24:
[...]

Jammer genoeg doen de pics het nie van de p800 review En op de pc ziet het er aardig uit ja maar ik wil op de telefoon mooi hebben. Eigenlijk
Ja, sorry....

De servercrash van een tijdje geleden, en ik heb nog geen tijd gemaakt om ze opnieuw te editten

-

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 09:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hou er ook rekening mee dat de accu van die P800 niet langer dan anderhalve dag meegaat... voor mij de belangrijkste reden om voor de t610 te gaan (en ik vind het echt een wereldtoestel na 2 weken gebruik :))

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1