Ik heb hier een hele boel BCI-3(e) Cartridges maar die passen helaas niet in mijn printer omdat ik de BCI-6(e) cartridges moet gebruiken. Ik kan ze helaas niet meer terug brengen dus wilde ik weten of ik ze niet als refill kan gebruiken . Dus Cyaan refillen met de andere Cyaan en dat ook voor Magnetta en yellow.
Goeie vraag, ik heb hier zelf veel oude cartridges liggen van HP 650C en ik heb nu een officejet K80...
Samen staan we sterk!
Theoretisch gezien bestaat er geen enkele samenstelling die identiek is, dit kan ook niet als je bepaalde dingen mengt om tot een verhouding te komen. Je zou het kunnen proberen omdat Cyaan een vaste kleur is en dus zal er niet zoveel verschil zitten in de kleur Cyaan uit tankje X als die uit tankje Z.
Ik zou het gewoon bij elkaar gooien, baat het niet dan schaadt het ook niet (of er moeten wel hele gekke chemische verschillen in zitten).
Ik zou het gewoon bij elkaar gooien, baat het niet dan schaadt het ook niet (of er moeten wel hele gekke chemische verschillen in zitten).
Probleem is dat ik echt veel setjes voor de oude heb Canon 850 nog heb en in de nieuwe Canon I865 passen ze niet. zodra er 1 op raakt zal ik hem inderdaad gewoon gaan vullen uit die andere fles. Opzuigen met een naald en inspuiten