Trillian 2.0 instelllingen verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
Ik gebruik al sinds enige tijd naar volle tevredenheid trillian. Dus ik heb ook alles aangepast naar mijn wensen en diverse plugins geinstalleerd. Sinds kort trouwens trillian 2.0 pro (beta)

Maar nu wilde ik vanavond trillian weer opstarten, zijn al m'n instellingen verdwenen :'( en met alle bedoel ik dus ook echt alles. Ik moest zelfs een nieuw profiel aanmaken.

In de map van trillian staan echter nog wel allemaal xml bestanden met daarin volgens mij mijn instellingen dus ze zijn niet weggegooid. Kan ik deze instellingen importeren?

En iemand een idee hoe dit gekomen is?

Ik heb dinsdag avond/nacht voor het laatste gebruik gemaakt van trillian. Maar niks vreemds (virus od) gedownload.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Je instellingen in Trillian Pro 2.0 staan in trillian.ini en de users directory

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Topicstarter
ik zal vanavond eens kijken of ik m'n "oude" instellingen kan importeren.

Maar ik vind het wel vreemd dat alle instellingen ineens weg zijn. Op FOK! is er nog iemand waarvan alleen z'n ICQ lijst opeens verdwenen was. Hij gebruikte ook trillian 2.0 beta NL.

Niemand een idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Topicstarter
Ik kan geen optie vinden om m'n oude instellingen te importeren. Dit moet uiteraard wel mogelijk zijn denk ik. Want als ik trillian opnieuw installeren dan blijven alle oude instellingen behouden.
Iemand een idee hoe ik m'n oude instellingen terug krijg? Voor de duidelijkheid de map trillian in program files lijkt nog helemaal intact te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
je moet die buddy.xml backuppen. Als je pc crasht, waardoor trillian niet goed heeft kunnen afsluiten dan kan dit gebeuren. Althans dat is mijn ervaring.