Ik gebruik al sinds enige tijd naar volle tevredenheid trillian. Dus ik heb ook alles aangepast naar mijn wensen en diverse plugins geinstalleerd. Sinds kort trouwens trillian 2.0 pro (beta)
Maar nu wilde ik vanavond trillian weer opstarten, zijn al m'n instellingen verdwenen
en met alle bedoel ik dus ook echt alles. Ik moest zelfs een nieuw profiel aanmaken.
In de map van trillian staan echter nog wel allemaal xml bestanden met daarin volgens mij mijn instellingen dus ze zijn niet weggegooid. Kan ik deze instellingen importeren?
En iemand een idee hoe dit gekomen is?
Ik heb dinsdag avond/nacht voor het laatste gebruik gemaakt van trillian. Maar niks vreemds (virus od) gedownload.
Maar nu wilde ik vanavond trillian weer opstarten, zijn al m'n instellingen verdwenen
In de map van trillian staan echter nog wel allemaal xml bestanden met daarin volgens mij mijn instellingen dus ze zijn niet weggegooid. Kan ik deze instellingen importeren?
En iemand een idee hoe dit gekomen is?
Ik heb dinsdag avond/nacht voor het laatste gebruik gemaakt van trillian. Maar niks vreemds (virus od) gedownload.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P