DVD wordt niet gelezen

Pagina: 1
Acties:

• robinvd
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik heb net op mijn nieuwe DVDWriter (NEC ND-1300A) een DVD+RW gefikt met een MPEG2 die gemaakt is met MemoriesOnTV om ff te testen of het werkt.
Afijn... ik branden (duurde nog geen halve minuut ) en ik douw m in mijn dvdspeler van me comp, hij doetet. Maar als ik m in mijn dvdspeler (die ene bij de tv) gooi, dan doet hij het niet (sony dav-880). DVDwriter is een dual en sony dav-880 ondersteunt DVD+RW (volgens www.dvdrhelp.com). Wie weet wat er fout is. Als ik hem erin doe, blijft ie maar op lezen ("reading") staan en hoor ik van alles en nog wat (gepiep enz). What's Wrong???

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

BaRF

bijna kerst

kan zoveel zijn! Misschien compatibiliteitsprobleem (leuk woord voor galgje :P) Welk merk dvd is het, en met welke software is de dvd gebrand? (niet die memontv zut he?)

editje: probeer trouwens eens bij iemand anders of ie het daar wel doet in hun dvd-speler!

[ Voor 22% gewijzigd door BaRF op 09-10-2003 22:48 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Wel als DVD-Video gefikt? en niet strak als data?
Afijn... ik branden (duurde nog geen halve minuut
Dat geeft mij weinig vertrouwen. Heb je niet gewoon een slideshow-exe van een paar Mb op een data dvdtje gemikt?

Check eens je inhoud van de dvd: Welke files staan daar?
Bij een goede video-dvd moeten er 2 mappen zijn: audio_ts en video_ts, met in de laatste map een paar vob/ifo/bup files.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

BaRF

bijna kerst

DJSmiley schreef op 09 October 2003 @ 23:14:
Wel als DVD-Video gefikt? en niet strak als data?

[...]

Dat geeft mij weinig vertrouwen. Heb je niet gewoon een slideshow-exe van een paar Mb op een data dvdtje gemikt?
denk het, memories on tv klinkt mij in de oren als een andere naam voor 'foto op televisie' :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• robinvd
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2025
Keb als DVD-Video gebrand, ff een testje gedaan met een klein mpeg2-tje (encoded met tmpgenc). Alle BUP,IFO,VOB enz staat erop, merk DVD = Nashua (DVD+RW) en DVDSpeler=Sony DAV-880, brander=NEC ND-1300A

Sony blijft maar op 'reading' staan :S