Toon posts:

[W98] Internet Wachtwoord wordt niet onthouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 98 en ik heb een usb modem van tiscali (adsl) die dus rechtstreeks op de pc is aan gesloten.
Nu heb ik het volgende probleem:

Ik krijg mijn standaard inbelverbinding als ik wil internetten en ik wil mijn wachtwoord opslaan zodat ik die niet telkens hoef in te typen. Maar de keuze-optie wachtwoord opslaan blijft grijs en ik heb al verschillende dingen geprobeert. Weet iemand misschien hier iets voor?

Verwijderd

[search=wachtwoord opslaan grijs]

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 22:08

glashio

C64 > AMIGA > PC

Aanmelden bij Windows tijdens opstarten, niet op cancel of escape drukken.

Eigenschappen van je Netwerk (Configuratiescherm) en "Windows Aanmelden" selecteren in Drop-Down box.

[ Voor 5% gewijzigd door glashio op 09-10-2003 21:39 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus een gebruiker aanmaken?
En dan doen die instellingen het wel?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

hoi Fire-Wire,

Welkom op GoT :)
Op GoT stellen we een aantal eisen aan een topic, zodat alles een beetje overzichtelijk blijft. Het belangrijkste is eigenlijk dat we graag van jou zelf wat initiatief zien - en dan met name - wat heb je zelf al geprobeerd, waar heb je al naar gezocht, en wat kwam je tegen?
Van de oplossingen die je tegen kwam - wat werkte er niet aan? Hiermee voorkomen we dat er heel veel dezelfde topics zijn, en bovendien heb jij een stuk sneller een antwoord op je vraag.

Zoals je kan zien is jouw vraag relatief gemakkelijk te vinden - hij is zelfs gisteren nog gesteld geweest: [rml][ W98] Wachtwoorden worden niet onthouden*[/rml]

Al met al zou ik je willen vragen om even de onderstaande informatie door te lezen:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Windows Operated Systems - Policy

Ik heb je topic titel even aangepast zodat hij conform de WOS policy is (zie ook De topictitel) :)

Success :)