Bij het openen van een folder (dit geldt voor alle folders) in IMP (verse installatie) verschijnt de volgende melding:
'Er zijn geen berichten in deze mailbox'.
Terwijl er wel degelijk mail in deze folder zit. Zowel Outlook als Squirrelmail kunnen de inhoud lezen. Verder kan ik in IMP wel gewoon de namen van de folders zien.
Het is verbazingwekkend hoe weinig documentatie/faqs er over IMP/HORDE te vinden zijn. Ook google leverde geen bevredigend resultaat op.
Uiteindelijk heb ik in plaats van cyrus even imap-2001 geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
Ook het veranderen van de folder-prefix in mail/ of INBOX. verbeterde niets.
Momenteel is mijn configuratie als volgt:
Suse 8.2
cyrus-imapd 2.1.12-34
Horde 3.0-cvs
Imp 4.0-cvs
Turba 2.0-cvs
PHP 4.3.1
Is er iemand die dit probleem ook gehad heeft, en er een oplossing(srichting) voor weet?
'Er zijn geen berichten in deze mailbox'.
Terwijl er wel degelijk mail in deze folder zit. Zowel Outlook als Squirrelmail kunnen de inhoud lezen. Verder kan ik in IMP wel gewoon de namen van de folders zien.
Het is verbazingwekkend hoe weinig documentatie/faqs er over IMP/HORDE te vinden zijn. Ook google leverde geen bevredigend resultaat op.
Uiteindelijk heb ik in plaats van cyrus even imap-2001 geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
Ook het veranderen van de folder-prefix in mail/ of INBOX. verbeterde niets.
Momenteel is mijn configuratie als volgt:
Suse 8.2
cyrus-imapd 2.1.12-34
Horde 3.0-cvs
Imp 4.0-cvs
Turba 2.0-cvs
PHP 4.3.1
Is er iemand die dit probleem ook gehad heeft, en er een oplossing(srichting) voor weet?