Hidden and Dangerous 1 Gratis te DL

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10
Hidden and Dangerous Deluxe gratis te downloaden

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/1065723635_0.jpg

Ja je leest het goed GRATIS

Gathering neemt het zekere voor het onzekere met de promotie van diens nieuwste tactical shooter Hidden and Dangerous 2. Hoewel het er op lijkt dat de game zelf de gamers wel zal overtuigen, gooit men er ook nog een flinke reclamecampagne tegenaan. Eén van de middelen om H&D2 in de aandacht te brengen is het releasen van Hidden and Dangerous Deluxe als gratis download.

Je hoort het goed: Hidden and Dangerous zelf, de expansion Fight for Freedom, alle patches en de ingame editor zijn gratis te downloaden. Dus wat doe je nog hier? Surf naar deze website:

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=13582

en haal de 264 MB grote file binnen om je vervolgens urenlang in de duistere wereld van het verborgen en gevaarlijke te storten!

DL LINK

http://files.worthplaying...d_op=viewdownload&cid=513

BRON:

http://www.gamer.nl/nieuws/19414

Ik zelf heb het spel helemaal gespeeld en ik vond het voor die tijd een top game al zaten er wel wat foutjes in .

Maar voor de mensen die hem nog niet gespeeld heeft is dit de mogelijkheid .

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 09-10-2003 20:38 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

De sfeer in dit spel was een echt toppertje :)

de bugs waren ook ongeevenaard btw :D
ik denk dat ik hem nog eens ga spelen :)

Goede zet trouwens om er freeware van te maken, op zo'n oude game verdienen ze toch niks meer en zo bieden ze iedereen de mogelijkheid om kennis te nemen van H&D zonder beperkingen :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Atgast schreef op 09 oktober 2003 @ 20:40:
De sfeer in dit spel was een echt toppertje :)

de bugs waren ook ongeevenaard btw :D
ik denk dat ik hem nog eens ga spelen :)

Goede zet trouwens om er freeware van te maken, op zo'n oude game verdienen ze toch niks meer en zo bieden ze iedereen de mogelijkheid om kennis te nemen van H&D zonder beperkingen :)
1 ding is zeker ze houden zo wel de WAREZ versie s tegen :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Erg leuk initiatief. Dat zouden meer bedrijven moeten doen. De winst van het 1e deel is toch op z'n zachts gezegd minimaal tegenwoordig, en het is een goede zet om zo deel 2 te promoten.

Goed werk van gathering of developers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wauw ! te gek! meteen spelen!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Superinitiatief!! Kan ik eindelijk eens de expansion pack Fight For Freedom eens proberen!

Hulde aan Gathering of Tw.......uhm, Developers!! :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ach denk ook maar ens dat ik de org versie van H&D plus update even uit de kast gaat pakken :)

Want even kijken hoe het nu draai met alles open :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Super idea en ook uitvoering ervan !!! Kudos voor de mensen daar !!
Hierdoor zal de developer van mij bij toekomstige games zeker een extra beetje aandacht krijgen !! Great

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Necreo schreef op 09 October 2003 @ 22:03:
Super idea en ook uitvoering ervan !!! Kudos voor de mensen daar !!
Hierdoor zal de developer van mij bij toekomstige games zeker een extra beetje aandacht krijgen !! Great
Hahah zeker door te wachten dat ze spellen weer gratis worden :D

Maar ik vind ook dat eigelijk elke game maker na 2 a 3 jaar van uitgifte van een spel , zo iets moet doen .

Want en 2 jaar oud spel is in Gameland al antiek bijna , omdat de voor uitgang van de nieuwe games gewoon niet bij te houden is .

en niemand weet eigelijk nog wat er 2 a 3 jaar geleden is uit gekomen .

Dus ze zullen er dan toch niets meer van verkopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 08:56
Voor wie Worth Playing te traag is, dit is de link naar Gamers Hell Sweden en die schiet iets harder op (300KB/s): ftp://download2.gamershel...denanddangerousdeluxe.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kheldar schreef op 10 October 2003 @ 02:34:
Voor wie Worth Playing te traag is, dit is de link naar Gamers Hell Sweden en die schiet iets harder op (300KB/s): ftp://download2.gamershel...denanddangerousdeluxe.zip
Tnx die gaat wel lekker snel :). Ik was van plan om dat spel nog ergens te kopen als budget versie voor de vakantie. Maar niet meer :). Top van Take 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:57
Cool... een gratis spel! ;) Bedankt voor informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
Hij was al tijden te koop voor bijna niets. Heb hem voor 5 Euro gekocht. Maar geweldig spel. Deel 2 is echt een spel waar ik al tijden op zit te wachten!

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

tegek gewooon .. kheb em niet gespeeld .. maar aangezioen de reacties van jullie ga ik em vanaaf downloaden (gnagna kan ik nu wel zeggen dat et nu freeware is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Laatst online: 14-03 14:19
heel netjes ga hem eens downloaden en gamen :D
thnx voor je berichtie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 11:38
Had ik em gister avond gedownload, is ie corrupt :( ik neem aan dat deze nu wel goed is? Ben em iig weer aan het downen. :)

Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Het is gewoon pure marketing eigenlijk. Ze maken HD 1 gewoon gratis zodat veel mensen het gaan spelen en dan over een tijdje HD 2 kopen :). Maarja ik heb geen problemen met een gratis spel iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

zijn de bugs dat je opeens door de grond valt enzo al gefixed dan?

verder wel een topgame en zeker voor die tijd. Keb me er heel wat uurtjes mee vermaakt.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 20:33

Infinchible

Woef!

jah, dit is zeker vet! En nu kan ik eindelijk dat level dat alle tanks en mannetjes op je afkomen een keertje goéd draaien, in plaats van op een p200 :D
Mooi spel is dit! Eindelijk weer die goede ouwe sniperrifles van de duitsers jatten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
kareltje_de_grote schreef op 10 October 2003 @ 09:41:
zijn de bugs dat je opeens door de grond valt enzo al gefixed dan?

verder wel een topgame en zeker voor die tijd. Keb me er heel wat uurtjes mee vermaakt.
Als het goed is, hebben er in de laatste patch enorm veel bugfixes plaatsgevonden!

En voor iedereen die alleen H&D heeft gespeeld, maar niet de Deluxe-versie: de GFX-engine is ook verbeterd in die versie, ziet er dus allemaal nog beter uit!! (Hoewel nu iets gedateerd, maar nog steeds enorm sfeervol!!)

_/-\o_ aan GoD!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:39
Het blijft gewoon een heel vet spel. Ook al is het wat jaartjes oud. Als je het nog niet gespeeld hebt downloaden en installeren die hap, je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb het spel een half jaartje geleden weer uit de kast gehaald en uitgespeeld. Ik heb ook een keertje de uitbreiding fight for freedom gespeeld en dat is voor de echt tactische bikkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Ik had hem laatst weer geïnstalleerd. Zulke akties mogen van mij meer plaatsvinden.
HL/Max Payne anyone?! :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
Apocrypha schreef op 10 October 2003 @ 09:37:
Het is gewoon pure marketing eigenlijk. Ze maken HD 1 gewoon gratis zodat veel mensen het gaan spelen en dan over een tijdje HD 2 kopen :). Maarja ik heb geen problemen met een gratis spel iig :+
Beter toch ? Zo'n actie heb ik liever dan bv de source te laten lekken. >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:25
wel slim gedaan dit, niemand zou het 1e deel toch nog meer kopen, en nu veel gratis publiciteit, commercieel hoogestandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kan iemand hem even op een FTP zetten ik krijg allemaal errors :(
en ik kan nu helemaal niet meer DL

Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13-05 13:18

chromeeh

the Gnome

Kewl :)
Ik ga 'm zeker weer downloaden :D
Wel grappig om de 'oude' games weer eens te spelen....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:08

The_Scarabial

MTB for life!

Ik heb HD1 ook ff gedowned, ff kijken hoe die nu draait op me huidige systeem. Ik zit ook al een paar jaar te wachten op HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
(jarig!)
H&D vond ik echt een top game.
Nog beter dan commandos, te moeilijk.

Die uitbreiding heb ik nooit gespeeld.
Is die eigenlijk de moeite waard om het te downloaden??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik weet niet hoe blij ik hier mee ben eigenlijk :P H&D is een van de spellen waar ik grof geld voor betaald heb (fl 109,95) en gewoon zo goed als niet gespeelt heb. De eerste 2 of 3 levels waren naast godsgruwelijk moeilijk ook niet te doen vanwege alle bugs ;)
Nou weet ik dat er lateren vrij veel patches zijn gekomen maar het spel heeft het voor mij toch een beetje afgedaan.

(hele prettige bugs, als vast komen te zitten in een boom, dood gaan zonder reden, vage z-buffer fouten in het algemeen, missies klaar hebben maar niet 'gefinished' etc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

greatgonzo

schit-te-rend!

tis gewoon een goeie stunt, net een maandje voor de release datum van deel 2 deze gratis beschikbaar stellen, hulde!

Hoe zijn de online mogelijkheden eigenlijk, wie wil er eens een server hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

Kheldar schreef op 10 oktober 2003 @ 02:34:
bits bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92715

Net geinstalleerd, team en gear random geselecteerd, ik denk "dat doen we ff"...
Vier keer voor m'n pit geschoten: over en sluiten. Volgens mij moet je kunnen inzoomen met dat schieten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:25

GaMbiNo

1337

Heey wat leuk!
Dat was nog es een gaaf spel.

Even kijken of ik em kan binnenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Anoniem: 92715 schreef op 10 October 2003 @ 18:54:
Net geinstalleerd, team en gear random geselecteerd, ik denk "dat doen we ff"...
Vier keer voor m'n pit geschoten: over en sluiten. Volgens mij moet je kunnen inzoomen met dat schieten :?
Manual staat als het goed is op je harde schijf nu in PDF formaat :)

En inzoomen gaat met de rechtermuisknop ingedrukt houden en dan naar voren/achteren, althans, zo heb ik dat ingesteld.

En ja, het is geen Doom/Quake/UT :) Iets voorzichtiger te werk gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:25

GaMbiNo

1337

Links doen het niet? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb laatst (lees:gisteren) een pak Sony CD-R's gehaald bij de makro, en daar kreeg je gratis Splinter Cell bij. Volledige versie naar mijn weten :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92715

Undeclinable schreef op 10 October 2003 @ 19:05:
[...]

Manual staat als het goed is op je harde schijf nu in PDF formaat :)

En inzoomen gaat met de rechtermuisknop ingedrukt houden en dan naar voren/achteren, althans, zo heb ik dat ingesteld.

En ja, het is geen Doom/Quake/UT :) Iets voorzichtiger te werk gaan ;)
Ho! Eerst lezen, dan snipen! Bedankt voor de tips.
(Wat nou geen Doom?!?) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:36
Prutz0r schreef op 10 October 2003 @ 19:08:
Ik heb laatst (lees:gisteren) een pak Sony CD-R's gehaald bij de makro, en daar kreeg je gratis Splinter Cell bij. Volledige versie naar mijn weten :)
Naar mijn weten niet, zie ook: [rml][ PC] Splinter Cell LE, is het wat?[/rml] ;) Maar het is wel leuk dat ze er gratis iets bij doen, daar niet van :)

Erg leuke actie trouwens dat ze H&D gratis te downloaden stellen, ook leuk dat ze dan ook gelijk de Deluxe versie doen. Misschien morgen even uitproberen, kijken of het nog steeds zo leuk is als een paar jaar geleden :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb hem net even gespeeld maar hij is een stuk beter als eerst :)

Ik heb zelf ook Fight voor freedom liggen . maar deze de luxe versie is een stuk beter :)
Kan ook zijn dat ik hem nu veel hoger in res kan spelen . hier 2 trainings schots.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss0_29.jpg

Hier moeten we dus kruipen :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss1_31.jpg

Zo hier heb ik net met een PF een rots aan flarde geschoten .

Meer screens volgen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

[/offtopic]
Rockstar had laatst ook zoiets. Als je je liet registreren op de website, kreeg je een link toegestuurd waar je toen lekker GTA 1 gratis kon downloaden en het was ook nog een aangepaste versie, zodat het spel ook nog op de nieuwere systemen kon draaien.
[offtopic]

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 10-10-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
weet iemand hoe ik bij deze update kan komen

the Devil's Bridge expansion pack

Want ik kan hem niet vinden .
Ik zie alleen maar een straining level .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47
Me ziet wel addon staan in hidden and dangerous menu maar kan nie starten op 1 of andere manier?
Druk knoppie in van start gebeurt nie veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 09:42

Maxow

Hidden Sound System

sinds wanneer zit er een training in H&D dan? is die er soms bij de deluxe versie bijgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Maxow schreef op 10 October 2003 @ 21:42:
sinds wanneer zit er een training in H&D dan? is die er soms bij de deluxe versie bijgekomen?
Jep :D
DeadKnight schreef op 10 October 2003 @ 21:12:
Me ziet wel addon staan in hidden and dangerous menu maar kan nie starten op 1 of andere manier?
Druk knoppie in van start gebeurt nie veel?
Een daar boven moet je eerst even aan klikken .

[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 10-10-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb het al door deze dl is met alle updates :)je moet ze van voor af aan weer uitspelen :)

Hier weer een paar shots van de nieuwe missions

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss2_22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss4_18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss5_13.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door ravw op 11-10-2003 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier wat meer info wat betreft deze DL

Lonely Cats Games is in a phase of finishing five-month work on Hidden and Dangerous Deluxe.
This game is a remake of successful Hidden and Dangerous, combined with H&D: Fight For Freedom.
Featuring 32 missions, game is being adapted to run on platforms, which weren’t present at time of its original release.
This includes Windows 2000 and Windows XP, using new features of DirectX 8.1. The game now utilizes new generation of graphics hardware with improved Insanity3D engine, taking advantage of hardware vertex processing of modern 3D cards. Updated compatibility, bug fixes and speed-up, together with added support for Voice chat and GameSpy matchmaking service, dynamic shadows, and other improvements should attract player’s attention again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een sub-par spel. Echt slecht.
Zoiets als Operation Flashpoint is letterlijk 100 keer uitgebreider, maar speelt zelfs veel makkelijker!
Iemand hier een commando geven is een ramp, en je hebt allemaal flut opties waar je geen reet aan hebt. Misschien ben ik verwend door superieure UI's (en spellen over het algemeen), maar als H&D 2 dezelfde interfaces heeft dan kan het wat mij betreft gestolen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Hidden and Dangerous kwam opzich ook wel een stuk eerder uit dan Operation Flashpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:27
HuggyB schreef op 11 October 2003 @ 18:21:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een sub-par spel. Echt slecht.
Zoiets als Operation Flashpoint is letterlijk 100 keer uitgebreider, maar speelt zelfs veel makkelijker!
Iemand hier een commando geven is een ramp, en je hebt allemaal flut opties waar je geen reet aan hebt. Misschien ben ik verwend door superieure UI's (en spellen over het algemeen), maar als H&D 2 dezelfde interfaces heeft dan kan het wat mij betreft gestolen worden. :)
Niet mee eens.
Als je je squad commando's wilt geven ram je even op de spatiebalk de game wordt gepauzeerd en je kan rustig routes en acties plannen.
In het heetst van de strijd kan je ook terug vallen op sneltoetsen etc.
De besturing van een commando op zich is gewoon dood simpel...
En daarbij, OFP (ook een brilliante game) is een beetje veel later uitgebracht dan H&D :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kwistnix op 12-10-2003 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:51

greatgonzo

schit-te-rend!

en niet te vergeten is dit spel gratis

Hoe zat het ook al weer met dat gegeven paard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ja, maar 5 jaar geleden niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40422

O cool zeg, dat ik weer eventjes tegen dit topic aanloopt :+

Heeft getright ook weer eens iets te doen :p
Echt tof dat deze nu gratis is :)

Big up GoD ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 08-05 21:05

Booth

¯¯¯¯¯¯

Had em eigk al een hele tijd geleden gedownload, link gekregen van een FXP board, maar ik dacht dat het gewoon warez :)
Niet dus.. najah iig _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Damn, Ik vond dit een aantal jaren geleden al een vet spel. Ik denk dat dit DE voorloper is geweest van spellen als RTCW, enemy territory, BF1942, ed

Ik heb hier wat uurtjes aan gespendeerd. En dat viel niet mee, met een echte VOODOO RUSH kaart (6mb), die om het half uur goed vast liep. WOW sentiment :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die goede oude tijd! Van de week zeker even spelen, al was het alleen maar met m'n laptop op school.. :+

'k Weet nog wel dat ik bij de allereerste versie van H&D I niet zo ver kwam, ik was er gewoon niet goed genoeg in. Hopelijk ben ik nu wat beter en kan ik hem uitspelen. Bedankt in ieder geval!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:43

nihitsia

The Banana goes on always on

Zit er een multiplayer mode in? en dan co-op. dat lijkt me wel retevet!

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
nihitsia schreef op 03 november 2003 @ 16:57:
Zit er een multiplayer mode in? en dan co-op. dat lijkt me wel retevet!
Als het goed is zit hij hier wel bij (COOP)
Maar bij deel 2 niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
PromWarMachine schreef op 02 november 2003 @ 18:08:
Die goede oude tijd! Van de week zeker even spelen, al was het alleen maar met m'n laptop op school.. :+

'k Weet nog wel dat ik bij de allereerste versie van H&D I niet zo ver kwam, ik was er gewoon niet goed genoeg in. Hopelijk ben ik nu wat beter en kan ik hem uitspelen. Bedankt in ieder geval!
deel 2 is ook al uit, mar ga eerst deel 1 spelen met de missions die er bij zitten en smaak het dan naar meer dan gewoon 2 kopen.

Hij is het zeker waard zie H D 2 topic.

[rml][ PC] Hidden and Dangerous 2[/rml]

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 03-11-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft er iemand nog een spiegel van de download site. Ik kom er niet meer op. Excuses voor de late response, maar het is beter dan een nieuwe topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:36
PWM schreef op 06 februari 2004 @ 17:07:
Heeft er iemand nog een spiegel van de download site. Ik kom er niet meer op. Excuses voor de late response, maar het is beter dan een nieuwe topic ;)
Op de officiële site staat een aardig lijstje met downloadlinks, het lijkt me sterk dat ze het allemaal niet meer doen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

December schreef op 06 februari 2004 @ 17:15:
[...]
Op de officiële site staat een aardig lijstje met downloadlinks, het lijkt me sterk dat ze het allemaal niet meer doen :)
Niks nada noppes. 1 doet het, met 2,5 K download :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

hddeluxe.exe
276,880,417 bytes @ 72,5Kb/s
Pagina: 1