Toon posts:

Hulp! Verwijderde bestanden via Kazaa terughalen!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zal maar direct met de deur in huis vallen, een bekende van mij heeft een fout gemaakt met kazaa waardoor hij flink wat bestanden kwijt is. Ik hoop dat jullie antwoord hebben op zijn vraag:

"dus importeerde ik de gehele map Mijn Documenten in My KaZaA shared folder via Kazaa zelf (dus met de "Import Files to My Kazaa" knop). Ik delete alle andere files die ik niet nodig had (dus ik liet maar 1 file erin staan). Na de file te hebben bekeken delete ik ook die en kijk daarna in m'n Mijn Documenten map, om gvd tot de ontdekking te komen dat alles weg is, ook alle submappen... alles voor school! ALLES!!!"

Kan deze jongen zijn verwijderde bestanden nog terughalen? zo ja? hoe?

Bij voorbaat dank!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 20:19 ]

Verwijderd

zijn programmaatjes voor.(vraag me niet welke :P)

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Zoek ff naar easy recovery, kan je bijna alles mee terug halen, en verander ff in gvd, dit staat zo agressief :P

Is btw niet gratis, maar aangezien je kazaa erop heb staan, gaat t je vast wel lukken m ergens vandaan te halen.

[ Voor 35% gewijzigd door Freddy_Fish op 09-10-2003 20:15 ]

Verwijderd

ja dat kan
1) heb je in de prullenbak gekeken?
2) er zijn zat data recovery progsels te vinden (waaronder Final Data ; google zal wonderen doen)

ik denk wel dat het best is dat hij zo wienig mogelijk nog op zijn schijf schrijft (zo overschrijft hij mss de gewiste bestanden, waardoor ze niet meer terug te halen zijn, zal makkelijk gebeuren als het om een kliene schijf gaat). Mss ook op letten om proberen niet te herstarten voor je data terug is...
succes, ik leef met je mee :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Voor al u data recovery progjes en meer: OM FAQ/Beleid :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.