Toon posts:

Alcatel Speedtouch 330 ADSL modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig hoe je een Speedtouch 330 onder linux (in mijn geval Slackware) aan de praat krijgt?? Ik krijg het namelijk met diverse howto's nog niet voor elkaar, ik heb de modem wel zover gekregen dat ie het goede ip-adres had maar toen kon ik nog niks met de verbinding. Ofwel ik had internet maar ik kon niks met het internet!!!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Gaat het om dit modem

Zo ja: waar in die howto loop je vast?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb hem met behulp van de volgende how-to wel aan de praat gekregen onder Gentoo maar niet onder Knoppix (=Debian):
http://www.xs4all.nl/~pschram/index.html
Deze how-to had ik gevonden a.d.h.v. de GoT search, dus ik neem aan dat je daar ook wel meer kan vinden.....

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd met die modem en ik heb t al wel geprobeerd met die howto maar t kan best dat ik wat verkeerd heb gedaan dus ik zal m nog s een keer proberen, maar het probleem is dus voornamelijk dat ik wel ip heb maar voor de rest er niks mee kan :|

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, het bleek een foutje van mij te zijn, ik was vergeten om de nameservers in resolv.conf te plaatsen :$

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 10:25:
Thnx, het bleek een foutje van mij te zijn, ik was vergeten om de nameservers in resolv.conf te plaatsen :$
Kan je dat niet beter automagisch laten doen met "enable dns" in je ppp.conf?
Pagina: 1