Toon posts:

Krijg Bluetooth USB adapter niet werkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ gelezen en de search gebruikt, maar ik kom er nog steeds niet uit.

Ik heb de Sitecom Bluetooth USB adapter aangeschaft en deze wil ik gaan gebruiken voor communicatie met mijn SonyEricsson T610.

Ik heb de installatie cd gebruikt om de drivers te installeren, dat gaat allemaal prima.
Volgens de installatiehandleiding zou er na het opnieuw opstarten te zien zijn wat mijn "Manufacturer" en "Firmware Revision" zijn in het Bluetooth programma.
Dit krijg ik echter niet te zien (verschillende keren opnieuw geïnstalleerd). Bij mij blijft er staan "na" (not available denk).
Ook komt er rechtsonder bij de tijd een extra icoontje te staan dat aangeeft dat de LAN connection unplugged is (zelfde icoontje als van internetverbinding via ADSL, maar met een kruisje erdoor). Of dit iets met de fout te maken heeft weet ik niet.

Wat gaat er hier fout (connecten met m'n telefoon lukt dus niet)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 19:08 ]

Verwijderd

Ik krijg ook dezelfde vervelende melding dat de adapter unplugged is, terwijl het apparaat wel degelijk erin zit en juist geinstalleerd is.

Ik word er eerlijk gezegd nogal moedeloos van, weet iemand wat het is?
Van andere posts word ik ook niet veel wijzer.

Het gaat hier om een sitecom 502 adapter.

Verwijderd

Koop een mycom usb dongle -> goedkoop -> geen gezeur met installatie ->
prima samen met Nokia 6600

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
En ik heb ook hetzelfde probleem, waarom werkt die zooi nou nooit fatsoenlijk? (of waarom kan ik er nooit mee omgaan?)