Toon posts:

nieuwe HDD = CD ROM??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag een nieuwe maxtor 40 GB aangeschaft naast mijn huisige Maxtor 60BG..
Dat ding erin geplant, jumper op slave enzo, bios ziet hem netjes als een primaire slave: Maxtor 6enogwat, dus daar zit het goed.
Als ik dan kijk in win verkenner, heb ik er een CD-ROM station bij, waar ik nix mee kan. Heb de nieuwe HDD dus ook nog niet kunnen formatteren enzo (heb geen win98 bootdisk)

Ik gebruk winXP Pro

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

formateren kan je ook gewoon met de winxp cd doen hoor ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:58
kijk anders ff op www.bootdisk.com staan een hele lading bootdisks, vast ook wel eentje voor Win98

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-03 17:08

The Third Man

The Third Jellyfish

Rechtermuisknop op Deze Computer en dan Beheren. Vervolgens naar Schijfbeheer en paratitioneer en formatteer aldaar je nieuwe hdd.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
je kunt ook ff op de maxtor site kijken, hiero: http://www.maxtor.com/en/support/downloads/maxblast3.htm
da's een soort progje waarmee je je hd kunt configureren voor windows (heb ik afgelopen weekend ook gedaan met mijn nieuwe maxtorschijf, en werkte perfect)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
chucky666 schreef op 09 October 2003 @ 18:20:
formateren kan je ook gewoon met de winxp cd doen hoor ;)
Da's ook nogal een omweg, net als een bootflop.. (tenzij je de hele schijf als fat32 wilt formateren..

Gewoon diskmanagement van XP zoals Lekkere Kwal al aangeeft..

Enneh, dat extra cdrom-station: Heb je niet toevallig een of ander tooltje geinstalleerd wat een virtuele cdrom-drive aanmaakt?
(iets wat bijvoorbeeld ook bij nero zit).

[ Voor 7% gewijzigd door Twynn op 09-10-2003 19:20 ]

Verwijderd

kijk es in je device-manager of die maxtor idd als cdrom-drive wordt herkend.
voordat we op een dood spoor zitten te gissen

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
formeteer hem anders gewoon eerst via boot cd kan je hem later altijd nog om zetten naar ntfs succes
Pagina: 1