Hallo mensen..
ik heb sinds een aantal dagen een ernstig probleem..
ik kan in outlook geen mailtjes meer verzenden..
ophalen gaat nog wel...
bij het verzenden geeft hij de volgende melding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.xs4all.nl', Server: 'smtp.xs4all.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
Weet iemand wat dit betekend of dit kan betekenen?/
het ligt niet aan fire-wall; deze heb ik al uitgezet maar dit helpt niets....
ik ben via een netwerk verbonden met internet; dit probleem doet zich pas 3 dagen voor, terwijl daarvoor alles perfect ging..
opvallend detail:
bij KAZAA kunnen mensen ook niet meer bij mij downloaden!!! (ik kan sinds enkele dagen niets meer oploaden!!!)
mail versturen via webmail op internet gaat wel; ook gewoon internetten gaat prima..
weet iemand wat hier aan de hand is??
alvast bedankt
ik heb sinds een aantal dagen een ernstig probleem..
ik kan in outlook geen mailtjes meer verzenden..
ophalen gaat nog wel...
bij het verzenden geeft hij de volgende melding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.xs4all.nl', Server: 'smtp.xs4all.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
Weet iemand wat dit betekend of dit kan betekenen?/
het ligt niet aan fire-wall; deze heb ik al uitgezet maar dit helpt niets....
ik ben via een netwerk verbonden met internet; dit probleem doet zich pas 3 dagen voor, terwijl daarvoor alles perfect ging..
opvallend detail:
bij KAZAA kunnen mensen ook niet meer bij mij downloaden!!! (ik kan sinds enkele dagen niets meer oploaden!!!)
mail versturen via webmail op internet gaat wel; ook gewoon internetten gaat prima..
weet iemand wat hier aan de hand is??
alvast bedankt