Toon posts:

Tiscali ADSL en website traag kunnen bereiken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een verbinding via ADSL van Tiscali. Ik gebruik het MXStream netwerk van KPN meen ik. Nu kan ik de website http://www.alfameubelen.nl/index.htm bijna niet bereiken. De verbinding is er heel snel. Daarna moet ik heel lang (1 minuut) wachten en dan opeens is de site er.

Het vage is dat ik dit alleen bij deze site heb, alle andere sites gaan perfect. Ook wanneer ik via een analoge telefoonlijn inbel en dan de site probeer te bereiken gaat het wel snel.

Ik heb tiscali al gebeld, maar die zegt dat het niet bij hun ligt.

ping en tracert naar de site zijn ok. Website kan het ook niet aan liggen, op alle andere computers via een andere verbinding gaat het wel goed.

Zou het in de routering van dat Thompson modem kunnen zitten?

Zijn er hier meer mensen die via ADSL van Tiscali een verbinding hebben en

http://www.alfameubelen.nl/index.htm

moeilijk kunnen bereiken?

bedankt voor elke hulp of suggestie om dit op te lossen.

Verwijderd

Wij hebben cistron, en die page heb ik al in 3 seconde binne ;).

Verwijderd

Bij mij gaat Tiscali wel snel hoor.

ALLEEN ligt de newsserver plat :( Heb net gebeld en het gaat nog minimaal tot het weekend duren.

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou het dan nog aan kunnen liggen? Zou het met de interne routering in dat modem te maken? Ik zie daar wel een leuk lijstje staan. Vreemde is dat hij de site supersnel vind (blijkt uit het feit dat de bgcolor al geladen wordt) maar daarna indut en dan na 1 minuut de rest snel laad.

op andere computer idem

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
bij mij laadt die site binnen 3 sec (xs4all basic),

probeer later nog eens, misschien doet ie dan wel beter, of restart je IE

Verwijderd

Topicstarter
nee dit probleem is al weken. IE hebben we al geupdate naar de nieuwste versie. En zoals eerder gezegd, op een andere pc precies hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een id? Ik denk dat het aan de routering ligt ergens. Ik kan me niks anders voorstellen. Alle suggesties zijn welkom.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 19:12:
nee dit probleem is al weken. IE hebben we al geupdate naar de nieuwste versie. En zoals eerder gezegd, op een andere pc precies hetzelfde.
nou dan is het dus geen configuratie op een specifieke pc. Hoe heb je "al" die PC's aangesloten met tiscali? Met een centrale server? Met een router?
Probeer het eens met twee pc's die stand alone zijn aangesloten op dat modem. Als het dan op beide PC's met standaard configuratie nog steeds niet gaat, lijkt het me OF een modemprobleem of een netwerkprobleem bij de isp ofzo

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1