Ik heb hier een windows 98 pentium 2 350mhz met 128 mb. En ik kan geen usb 2.0 aansluiten. Elke keer als ik 'm probeer te installeren loopt ie vast of krijg ik melding dat er te weining geheugen is.
Heb je al eens een ander PCI slot geprobeerd?
Post ook eens de specs van je machine, dan kunnen we misschien wat meer hierover zeggen.
En als hij vast loopt, wat gebeurd er dan verder? En wat is de precieze foutmelding over dat geheugen?
Post ook eens de specs van je machine, dan kunnen we misschien wat meer hierover zeggen.
En als hij vast loopt, wat gebeurd er dan verder? En wat is de precieze foutmelding over dat geheugen?
Pci slot wel geprobeerd ja. Hij loopt gewoon vast zonder een foutmelding. Maar kreeg net 1x een melding dat er te weinig geheugen was en iets met I/O ?
Op de moederbord staat bij de chipset: BxCel pc 100
Op de moederbord staat bij de chipset: BxCel pc 100
Je weet dat USB 2.0 niet werkt onder win98?
Het kaartje zou op zich wel moeten werken als USB 1.1, maar het zou dus deze problemen kunnen geven denk ik. Werkt het kaartje wel op een andere machine.
En geef je specs eens helemaal, want chipset is al heel wat, maar nog lang niet alles.
Het kaartje zou op zich wel moeten werken als USB 1.1, maar het zou dus deze problemen kunnen geven denk ik. Werkt het kaartje wel op een andere machine.
En geef je specs eens helemaal, want chipset is al heel wat, maar nog lang niet alles.
Kreeg net de volgende melding:
Tijdens de initalisatie van apparaat IOS
Fout: kan een I/O-subsysteemstuurprogramma niet laden.
Een bestand in de.\iosubsys-submap is beschadigd of het systeem heeft weinig geheugen vrij.
Tijdens de initalisatie van apparaat IOS
Fout: kan een I/O-subsysteemstuurprogramma niet laden.
Een bestand in de.\iosubsys-submap is beschadigd of het systeem heeft weinig geheugen vrij.
Volgens mij is je systeem niet helemaal lekker meer.
Al eens een reinstall geprobeerd van je OS met het kaartje erin?
Ik zou anders niet zo weten waar het probleem ligt, het zou een hardware conflict kunnen zijn. Post je specs eens zodat we dat kunnen gaan uitsluiten.
Al eens een reinstall geprobeerd van je OS met het kaartje erin?
Ik zou anders niet zo weten waar het probleem ligt, het zou een hardware conflict kunnen zijn. Post je specs eens zodat we dat kunnen gaan uitsluiten.
Windows 98, 128mb, Ati videokaart. aLi chipset volgens mij.
Kijk ff of je moederbord PCI 2.2 compatible is. Dat sweex kaartje is nl pci2.2
Pagina: 1