Zoals jullie zien, bevat mijn huidige MouseWare die tab niet meer. Ik heb sinds een tijd een Logitech MX700, dus mijn MouseWare kan niet té oud zijn, omdat anders de muis niet meer wordt herkend.
Ik heb wat moeite met het recht verplaatsen van de muiscursor, omdat ik de muis altijd iets scheerf vasthoud. De voorkant van de muis wijst zo'n 10 graden naar rechts, inplaats van omhoog.
Vroeger loste ik dat op door met de tab Orientation de richting "omhoog" opnieuw in te stellen: gewoon de muis vasthouden zoals je zelf wilt (zelfs achterstevoren!) en dan omhoog bewegen. Dit werkte altijd goed, maar nu gaat dat niet meer, omdat MouseWare blijkbaar die functie kwijt is.
Weet iemand zo direct welke MouseWare, die ook de MX700 herkent, deze functie nog heeft (of hoe hij zou kunnen worden aangezet)? Ik kan nergens iets vinden, niet bij Logitech, en ook niet op internet. Ik heb echter geen zin om 10 mousewares te moeten gaan uitproberen. Installeren -> rebooten troef.
Het lijkt erop dat Logitech concurreert door nuttige functies uit hun software te slopen. Eerst gaat HyperJump eruit, en Orientation vervalt ook al. Wel is er het complete nuttelozen webwheel bijgekomen... heb je nog één extra manier (boven de 250 anderen) om vooruit en achteruit te bladeren in je browser. Maar geen Hyperjump
Als hier geen soelaas uitkomt, ga ik naar Logitech bellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 17:36 ]