specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
probeer het reepje eens in een ander bord.
Doet hij dan wel 512mb?
Doet hij dan wel 512mb?
If you choose to criticise you choose your enemies
ja op me vorige mobo msi kt333 doet tie het wel
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Lijkt me gewoon dat het bord niet compitabel is met het geheugen. Vraag eens of je hem kan omruilen voor een ander merk.
hmmmmmmmm is via inkoopactie..alah...gvd
Verwijderd
Ik heb een asus a7n8x-non deluxe en een reepje 256 mb samsung pc 3200. Dat werkt wel goed. (niet erg vergelijkbaar, maar toch...)
Trouwens... welke bios draai je? Je behoort toch wel minimaal 1.004 te hebben bij dit mobo....
Trouwens... welke bios draai je? Je behoort toch wel minimaal 1.004 te hebben bij dit mobo....
Verwijderd
Vreemd, want ik heb ook eenA7N8X, maar niet de deluxe versie, en bij mij werkt 1 reepje 512MB DDR 333 wel
Je zal de andere sloten ook wel geprobeerd hebben, misschien is er iemand die op tweakers.net wil ruilen???
Succes
Succes
Ik heb een Asus A7N8X non-deluxe rev 1.04 met 2*512MB DDR400 van Samsung. Ik heb hier nooit problemen gehad. Probeer voor de gein is een andere geheugenbank, mischien ligt het aan dat dual channel gebeuren...
Moederbord kan defect zijn. Pak eens een andere dubbelsided dimm en kijk of die wel helemaal herkend wordt. (zo te zien wordt nl. maar 1 side herkent door het moederbord)
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 18:36:
Ik heb een asus a7n8x-non deluxe en een reepje 256 mb samsung pc 3200. Dat werkt wel goed. (niet erg vergelijkbaar, maar toch...)
intuliegend schreef op 09 October 2003 @ 16:55:
heb al nieuwste driver en bios ge-flashed (nu 1006 dus)
jappo112 schreef op 09 October 2003 @ 18:49:
Ik heb een Asus A7N8X non-deluxe rev 1.04 met 2*512MB DDR400 van Samsung. Ik heb hier nooit problemen gehad. Probeer voor de gein is een andere geheugenbank, mischien ligt het aan dat dual channel gebeuren...
Even start post lezen
Heb je trouwens al geprobeert dat geheugen als enigste geheugen te gebruiken?
Welk geheugen is het exact? Dus vermeld alles wat je weet/ziet: merk, type, aantal chips, opschrift van chips, stickertjes, etc..
nForce2 kan maximaal 512Mbit geheugen hebben. Stel dat je 1024Mbit geheugen zou hebben, dan zou je er inderdaad de helft van zien. Echter, 1024Mbit geheugen is peperduur en is nog niet echt via de consumentenmarkt verkrijgbaar.
nForce2 kan maximaal 512Mbit geheugen hebben. Stel dat je 1024Mbit geheugen zou hebben, dan zou je er inderdaad de helft van zien. Echter, 1024Mbit geheugen is peperduur en is nog niet echt via de consumentenmarkt verkrijgbaar.
Pagina: 1