(k kon niets vinden dmv de search)
Ik heb sinds een tijdje van deze toepassings fouten, bijvoorbeeld toen ik een error kreeg van het spel XIII mp demo, de error was van het spel en direct daarna kreeg ik een windows error.
En ik was even met psp bezig en ik ging even een lettertype invoeren en plots krijge ik steeds bij de zelfde handeling een toepassings fout.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik heb mn geheugen ook getest en er waren 0 errors.
Ik heb niets bijzonders aan mn pc veranderd.
Spec's:
ASUS a7n8x deluxe
AMD Athlon 1800+ (niet overgeklokt)
Herclues 3d prophet 8500 LE 64mb (niet overgeklokt)
512mb DDR pc7200 kingston
Dit is een voorbeeld:
psp.exe:
De instructie op 0x25ff010c verwijst naar geheugen op 0x25ff010c (ook wel 0x00000001 gehad). De read-bewerkeing op het geheugen is mislukt.
Klik op ok om het programma te beëindigen.
Klik op annuleren op fouten op te sporen in het programma.
XIII.exe:
De instructie op 0x77fcb8f4 verwijst naar geheugen op 0x00000001. De written-bewerkeing op het geheugen is mislukt.
Ik heb sinds een tijdje van deze toepassings fouten, bijvoorbeeld toen ik een error kreeg van het spel XIII mp demo, de error was van het spel en direct daarna kreeg ik een windows error.
En ik was even met psp bezig en ik ging even een lettertype invoeren en plots krijge ik steeds bij de zelfde handeling een toepassings fout.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik heb mn geheugen ook getest en er waren 0 errors.
Ik heb niets bijzonders aan mn pc veranderd.
Spec's:
ASUS a7n8x deluxe
AMD Athlon 1800+ (niet overgeklokt)
Herclues 3d prophet 8500 LE 64mb (niet overgeklokt)
512mb DDR pc7200 kingston
Dit is een voorbeeld:
psp.exe:
De instructie op 0x25ff010c verwijst naar geheugen op 0x25ff010c (ook wel 0x00000001 gehad). De read-bewerkeing op het geheugen is mislukt.
Klik op annuleren op fouten op te sporen in het programma.
XIII.exe:
De instructie op 0x77fcb8f4 verwijst naar geheugen op 0x00000001. De written-bewerkeing op het geheugen is mislukt.
[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 09-10-2003 16:52 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]