Toon posts:

[MemTest86] duurt nu al 5 en een half uur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben MemTest86 aan het draaien omdat mijn pc het gewoon vertikt om te booten zie ---> [rml][ win98] instalatie werkt niet[/rml]
alleen hij is nu al 5 en een half uur bezig en ik heb geen idee of dat eigenlijk wel zo hoort. ik draai hem wel vanuit dos. misschien dat het daar door komt.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:13

Blauw

De Schreeuw

Nou ik denk dat je er na 5 en een half uur wel van uit kan gaan dat er iets niet goed is ;)

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
Je moet em ook vanuit dos draaien. Maar waarom et zo lang duurt, weet ik niet precies. Welk mem, en hoeveel mem heb je uberhaupt?

binnenkort een hele dikke casemod :P

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 23:16
Kan je wat meer info geven? Zie je wel een scherm of is ie helemaal zwart, want als ik memtest doe zie ik een blauwe scherm, en ik zie wat hij doet, 5 uur hoort hij niet te doen, dat kan ik je wel zeggen.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
das toch normaal :? hij blijft toch gewoon in een loop zitten totdat je je pc reset :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 16:30:
ik ben MemTest86 aan het draaien omdat mijn pc het gewoon vertikt om te booten zie ---> [rml][ win98] instalatie werkt niet[/rml]
alleen hij is nu al 5 en een half uur bezig en ik heb geen idee of dat eigenlijk wel zo hoort. ik draai hem wel vanuit dos. misschien dat het daar door komt.
als het goed is loopt memtest (wat ik me nog weet te herinneren)

Verwijderd

Topicstarter
vogeltje schreef op 09 October 2003 @ 16:32:
Je moet em ook vanuit dos draaien. Maar waarom et zo lang duurt, weet ik niet precies. Welk mem, en hoeveel mem heb je uberhaupt?
er zit 64MB in
ik zie gewoon hem gewoon testen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 16:35:
[...]

als het goed is loopt memtest (wat ik me nog weet te herinneren)
dat zou wel erg stom zijn dus hij zegt niet van: "hallo ik ben klaar geen fouten gevonden".

Verwijderd

Memtest? Als je 'm zelf niet stopzet blijft ie draaien tot sint juttemis...
Telt ie nog wel door? Of staat alles stil?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 16:37:
Memtest? Als je 'm zelf niet stopzet blijft ie draaien tot sint juttemis...
Telt ie nog wel door? Of staat alles stil?
hmm lol mijn fout dus ik ben hem dus nu al iets van 4 uur voor niets aan het w88 :P

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dat zou wel erg stom zijn dus hij zegt niet van: "hallo ik ben klaar geen fouten gevonden".
Nee hij geeft per keer dat ie kje geheugen doorloopt aan of ie errors vindt. Alleen blijft ie telkens opnieuw er doorheen lopen totdat je je pc reset. Er wordt dus wel degelijk aangegeven of je mem ok of niet is...

Volgens mij staat dit ook allemaal in de readme van memtest...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 16:37:
Nee het zou stom zijn om na een rondje al te stoppen omdat je dan niet zeker kan zijn dat er geen fout in zit, hooguit dat er wel een fout in zit ;)

En inderdaad staat dit gewoon letterlijk in de handleiding: http://www.memtest86.com/#timing dus lees die de volgende keer even tijdens of liever voor het lopen van de test :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1