Toon posts:

[Driver probleem] NEC P520 i.c.m. WinXP Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Allereerst hoop ik dat ik dit in het juiste forum heb gezet. Het betreft een driver probleem. Ik wist eerlijk gezegd niet waar het anders moest.

Mijn probleem gaat als volgt. Ik heb een NEC P520 notebook gekocht. Een prima notebook op zich. Helaas ben ik alle bijbehorende cd's kwijt geraakt. Ik heb wel nog mijn Windows XP Professional Nederlandse versie erop gezet.
Ik dacht vervolgens dat het makkelijk was om aan de drivers te komen. Ik bezocht de NEC websites en doorging alle linkjes van service, downloads, support etc.
Ik vind wel een bestand wat ik moet downloaden van de support site, alleen het bestand is nergens te downloaden tot mijn verbazing. (Ja ik heb serieus al meerdere dagen gezocht). Vervolgens heb ik via Google gezocht naar het bestand, de losse combinatie van hardware om zo losse drivers te vinden maar het mocht niet helpen. Tot slot probeerde ik een nederlandse driver site (nhdp.nl) maar ook dit mocht niet helpen.

Hier de handleiding met de bestandsnaam van mijn notebook:
http://help.nec-computers..._driver_XP_chipset_b7.asp

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Verwijderd

check het grote topic eens. daar staan wat meer links naar driver sites: [rml][ TU/e notebook 2003] NEC P520[/rml]

zoals deze link. daar staat dacht ik alles wel op: http://help.nec-computers...asp?platform=platform_L4B

offtopic: waar heb je die eigenlijk gekocht? ik ken wel wat mensen die hem ook willen hebben, maar hem niet via inet willen bestellen.
het is geen supernotebook, en hij stevig aan de prijs, maar hij is wel enorm stevig en slijtvast...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Om eerlijk te zijn heb ik hem bij de lokale computerboer gekocht. Niet de goedkoopste oplossing, maar dat was toen voor mij geen probleem.

Nog leuker,
Ik ga hem over paar maanden verkopen voor een notebook met 17" TFT scherm. Ik moet veel presentaties geven, en niet altijd via een overhead of beamer.

Bedankt :D

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, superlink die tweede. Precies wat ik zocht!!!
Mega goed werk :D

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

om deze thread ff te bumpen, hoe wordt dan je touchpad geinstalleerd, want ik heb de drivers hier maar ze werken niet :(

one more thing...