Ik ben al naar verschillende computerzaken geweest (ook naar de lokale computerboer (waardeloze anecdote uit vorig topic
), maar schroefjes worden nergens bij mij in de buurt verkocht of gegeven, heeft iemand een URL of plaats waar ik flink wat kan bestellen? Ik heb begrepen dat Q-tec complete bakjes maakt, maar geen idee waar ik ze moet bestellen.
van essen in Apeldoorn Molenstraat hebben ze allemaal
bij een electronica winkel hebben ze dat wel hoor
succes
bij een electronica winkel hebben ze dat wel hoor
succes
www.inkoopacties.net, ff zoeken, staan er zeker bij
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Bij Salland Automatisering verkopen ze een PC-assembly-kit van Q-TEC. Daarin zitten alle soorten gangbare pc-schroefjes. Het is productnr. 5610.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Loop ff naar een elektro / onderdelen zaakje, die hebben zoiets vaak wel liggen 
Computerketens hebben ze vaak niet.
Computerketens hebben ze vaak niet.
[ Voor 20% gewijzigd door roelio op 09-10-2003 16:49 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Bij Crazy Hans in Rotterdam kreeg ik bij aanschaf van brander me daar toch een sloot schroefjes bij
. Denk dat ze ze daar ook wel willen verkopen dan
Een beetje zaak geeft je een handje mee.. raar dat ze dat niet bij jou doen..
[ Voor 32% gewijzigd door stfn345 op 09-10-2003 16:52 ]
ja, een stuk of 4 of zo bij aanschaf van een drive...RaZoRhEaD schreef op 09 October 2003 @ 16:51:
Een beetje zaak geeft je een handje mee.. raar dat ze dat niet bij jou doen..
Ik zat meer te denken aan een stuk of 100 zonder aanschaf van een drive...
Verwijderd
Ik werk in een computerwinkel, bij ons kan je ook wel wat schroefjes krijgen, meer dan 4 trouwens
Maar als het over een aantal zoals 100 gaat kan ik je ook niet helpen, zoveel hebben we niet liggen. Ik denk dat dat geen een pc-winkel heeft.
Je kan eens proberen bij een ijzerwinkel, even kijken welke schroefdraad en lengte je nodig hebt en kopen maar. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in Zuid-Limburg heb je dat soort winkels wel...
Maar als het over een aantal zoals 100 gaat kan ik je ook niet helpen, zoveel hebben we niet liggen. Ik denk dat dat geen een pc-winkel heeft.
Je kan eens proberen bij een ijzerwinkel, even kijken welke schroefdraad en lengte je nodig hebt en kopen maar. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in Zuid-Limburg heb je dat soort winkels wel...
Verwijderd
Ik heb laatst bij een winkel waar ik bijna al mijn spullen haal een heel jampotje vol gekregen
Zou het zelf gewoon eens proberen bij jou computerzaak.
Zou het zelf gewoon eens proberen bij jou computerzaak.
Conrad heeft ze.
klik
klik
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
hmm wordt dure grap dan 
weet niet precies welke je moet hebbe maar denk dat je toch boven de 50 oyro komt
weet niet precies welke je moet hebbe maar denk dat je toch boven de 50 oyro komt
Bij Conrad zijn ze echt heel schrikbarend duur...
Ik zat toch echt meer aan deze te denken, heb je gelijk een mooi doosje: http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13296
Ik zat toch echt meer aan deze te denken, heb je gelijk een mooi doosje: http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13296
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ik heb ze hier gehaald: http://www.1to0.nl/productinfo.php?id=504&cat=9
Je krijgt niet zo'n mooi doosje als hierboven, maar alles is per soort in een plastic zakje gesorteerd.
Dan heb je bijna elke soort die je maar kunt bedenken. Niet eens zo duur ook. De computerboer bij mij om de hoek vroeg €8 voor een nog kleiner zakje
.
Je krijgt niet zo'n mooi doosje als hierboven, maar alles is per soort in een plastic zakje gesorteerd.
Dan heb je bijna elke soort die je maar kunt bedenken. Niet eens zo duur ook. De computerboer bij mij om de hoek vroeg €8 voor een nog kleiner zakje
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
gewoon de mycom, paradigit, computerland of andere beetje grote pc zaak binnenlopen die ook een serviceafdeling hebben en ze geven je er ze een handje mee...wel zelf je eigen zakje meenemen
anders doe je ze in je broekzak en zitten ze dadelijk in de was...worden ze btw wel schoon van en maakt leuk geluid als je gaat centrifugeren (*edit...rotwoord)
[ Voor 5% gewijzigd door shardphoenix op 10-10-2003 14:44 ]
Goeie middag meneer Van Rooijenmikevanrooijen schreef op 10 October 2003 @ 14:42:
gewoon de mycom,paradigit
, computerland of andere beetje grote pc zaak binnenlopen die ook een serviceafdeling hebben en ze geven je er ze een handje mee...wel zelf je eigen zakje meenemen
anders doe je ze in je broekzak en zitten ze dadelijk in de was...worden ze btw wel schoon van en maakt leuk geluid als je gaat centrifugeren (*edit...rotwoord)
mag ik vragen waarom zo veel?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik heb hier enkele kilo's in schroefjes liggen die je zo mag ophalen... zijn er echt wel meer dan 100...
Die dingen halen ik altijd bij iedere willekeurige Pc beurs
Pay peanuts get monkeys !
ohw wij wel hoorVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 17:10:
Ik werk in een computerwinkel, bij ons kan je ook wel wat schroefjes krijgen, meer dan 4 trouwens![]()
je moet gewoon een computerwinkel hebben die zelf pc's in elkaar zet (je krijgt schoefjes bij kasten, en veel schroefjes hou je over na het bouwen van een systeem).
Wij hebben soms echt heel veel schroefjes en dan gooien we gewoon een deel weg
Als er ooit zo'n inkoopactie langskomt doe ik mee, Ik bouw al jaren de pc's voor het hele gezin, maar mijn verzameing schroefjes is niet echt bruikbaar. Ik heb net een complete kast gebouwd en van alles heb ik er steeds net 3, heel irritant. Vooral de schroefjes met grof schroefdraad (voor pci-kaaten, harddisks en zijpanelen) zijn altijd op. En dan koop je op een computerbeurs een zak schroefjes en dan zitten er in de hele zak maar 2 van die schroefjes.
Wil ik een bodemplaatje maken, heb ik 3 mobo-afstandhoud-schroefjes met grof schroefdraad, 3 met fijn schroefdraad, en 2 half-hoge. Super-irritant.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Bestel gewoon ff een ombouwsetje bij norrod ofzo van 5 1/4 --> 3 1/2 inch zitten d'r zat schroefjes bij
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Pagina: 1