Toon posts:

NTSC tv-kaart mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn pc'tje een tv kaart zitten. Nou kan ik daar uiteraard screenshots mee maken onder andere van het videokanaal. Maar nou heb ik wat NTSC (Amerikaans formaat) videobanden en deze worden niet correct afgespeeld via deze kaart (dus ook geen screenshots :'(). Nou vraag ik me af, als ik nou zo'n kaart uit Amerika bestel of dit geen problemen geeft om wat voor reden dan ook (voltage ?). Iemand enig idee ?

Met een digitale camera foto's maken van de tv is ook niet alles :)

Verwijderd

Het type signaal kun je toch gewoon instellen? Ik meen dat ik mijn Miro PCTV Pro softwarematig (in het TV programma) op NTSC input kan instellen (en hardwarematig op NTSC output).

• AInside
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

AInside

Animal Inside

Bij de meeste TV-kaarten kun je die in de configuratie instellen, meestal in dezelfde instellingen als je je kanalen instelt... Ik heb zelf een Aims Lab TVX-Treme, waarbij dat tenminste wel kan...

(Die is alleen niet meer verkrijgbaar, want Aims Lab is een beetje errug falliet |:( )

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan heb ik gewoon een verouderde kaart. Ik heb een simpele Hauppauge. Ik zal maar weer eens de expertise van de Dynabyte gaan uitproberen ;)